Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Een vlieger moet op leer

Omdat de laatst 2 genoemde, echte merken zijn met eigen ontwerpen, die door velen gerespecteerd worden.

De eerstgenoemde zijn gewoon Chinese horloges die ontwerpen van anderen jatten.

Ik like ze ook nooit in t wat dragen wij vandaag topic.

8 likes

Juwelier Driessen in Haarlem heeft een hoop Seamaster, Speedmaster, Constellation en De Ville met 20% korting.

https://www.driessenjuweliers.nl/horloges/omega/
Een paar screenshots:

10 likes

Die Seamaster Professional 300m’s zijn wel lekker

1 like
3 likes

Wat gek, een horloge zonder wijzerplaat?!

21 likes

3 likes

? Mis ik iets

3 likes

Wel een leuke Timex

1 like

Weet niet of het gepast is. Een mod -50%:

9 likes

zeker een leuke online aanbieding wat mij betreft

Waarschuwing voor valse hoop
De valentijnsaanbieding die ik had geplaatst was helaas geen echte korting. Een paar keer had ik dit horloge in het winkelmandje geplaatst, maar ik twijfelde. De korting was echter aanzienlijk, 40% plus 10%. De prijs is nu nog hetzelfde en ik zie ze elders voor nog minder. Mijn interesse in dit horloge is meteen verdwenen.

Het is jammer dat de wereld zo werkt. Mijn Smartwatch had ik ooit met Black Friday gekocht en die was een jaar lang niet goedkoper te vinden. Dat kan ik waarderen.

Zelfde prijs als tijdens ‘tijdelijke’ aanbieding

Ik weet trouwens niet of ik dit mag posten als nieuwkomer. Maar ik moest het even kwijt, omdat ik nota bene zelf de tip gaf. Ik hoop niet dat iemand erin getuind is.

7 likes

DeTomaso is een merk wat leeft op onrealistisch hoge adviesprijzen en permanente kortingen. Zo werken er wel meer helaas :wink:

3 likes

Deze is wel heel erg leuk zeg. Zowel de lichte als de donkere dial is nu met 50% korting.

1 like

The same about Invicta. :sleepy:

Let wel op. Is quartz en secondewijzer tikt scheef zo te zien.

1 like

Quartz is prima. Met scheef bedoel je niet exact op de seconde-aanduiding?

Jup. Niet OCD-proof.

1 like

Hehe, klopt. Uiteindelijk is het een PRX, dus dan zou het een producteigenschap zijn. Maar het lijkt me een render aangezien de wijzers op iedere afbeelding identiek staan.

1 like