Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

orgineel is rood ipv groen. jammer

1 like

Welkom op dit forum.

De P1 zat van oorsprong ook in een yellow gold case.

https://www.bol.com/nl/nl/p/casio-vintage-edgy-a100wel-1aef-horloge/9300000082073890

1 like

Toch besteld. Ik denk dat ik mezelf ga uitschrijven van het forum, in dit tempo loop ik leeg :sweat_smile: januari: Timex. Februari: Grand Seiko, Alpina, Tissot. Even die notities over minimalisme omarmen maar weer terugzoeken.

13 likes

Jij zit hier al net zolang als ik, als ik mezelf als voorbeeld neem is uitschrijven geen optie meer. Hf is mijn hotel california.:smile:

8 likes

Ik vind het knap! Ik kan op één dag al rouleren tussen 5 stuks :sweat_smile:

6 likes

Had je wel gezien dat het om de 35mm PRX variant gaat hier? Dat vond ik zelf niet zo duidelijk naar voren komen maar zag het in de beschrijving staan.

1 like
1 like

Ik mag nog een tijdje meedraaien op de arbeidsmarkt. Gefeliciteerd met het pensioen, heerlijk.

En hier gaat het bij mij nou helemaal fout, soms kan ik minutenlang naar een horloge om mijn pols staren en dan opkijken en niet weten hoelaat het is.:laughing:

En tuurlijk snap ik jou ook volledig, je hebt maar 1 horloge dragende pols en maar 7 dagen in een week dus het is ook een beetje mal om 40 horloges te hebben.

Het is een dwangmatige hobby, en die stil ik helaas niet zo makkelijk :laughing:. Flessendoppen, bierviltjes heb ik jammergenoeg ook weinig mee, had wellicht een goedkopere optie geweest.

11 likes

Ik ben wel impulsief, maar niet zó impulsief :grin: ik wil graag de 35mm omdat ik een kleine pols heb.

Ik werk ook naar een collectie van 4 of 5 toe. Dat betekent dat er zo’n 14 nog weg moeten. Veel daarvan zijn uit China en niet duur, die gaan nu weg. Er komt nog één GS bij, ik weet al welke.

Maar ik ga off-topic nu. Iemand nog een onweerstaanbare aanbieding?

1 like

Voor mij is dat ongeveer de laatste reden om een horloge te kopen :sweat_smile:

8 likes

He John, wel een beetje lief zijn voor Jelle he, is ook een vriend van mij :wink:. Enne John, kan jij online 2 kaartjes kopen voor 6 april Rikketik. Ben ik net terug van vakantie namelijk :+1:

1 like

Heb ik ook, teveel hobby’s en mijn modelletje wil ook graag uitgeven :wink:

Haha, zo herkenbaar. Heb wel een paar horloges en als ik thuis ben, waar kijk ik dan naar hoe laat het is. Naar een hangklok van ruim 100 jaar oud, leeftijdsgenoot hoef ik mijn arm niet op te tillen, ben lui he :wink:

1 like

Dank je Fred😘

Ik heb teveel hobby’s: Lego, Vinyl, horloges , pijproken, vrouw, kids en 2 honden.

1 like

Tsja, minder is meer…. :wink:

1 like

De laatste 3 kan ik niet op bezuinigen, de eerste 4 heb ik al flink ingekrompen, ik ben goed op weg.

3 likes

De Casio AE-1500 voor €29,44 incl. verzenden via Bol ( komt vanaf Lucardi )

Leuke stevige N0N G-Shock ! ; https://www.bol.com/nl/nl/prijsoverzicht/casio-collection-men-heren-horloge-ae-1500wh-1avef-51-2-mm/9300000031649664/?filter=new&sort=price&sortOrder=asc

AE1500

2 likes