Dat zal toch hopelijk een sticker zijn?
Juwelier Kremer Emmen heb ik eigenlijk best hoog staan, kan me niet voorstellen dat die een horloge zo als nieuw zouden verkopen,
Volgens de beschrijving iig geen sticker maar echt krassen op de caseback. Anyway, ik zou denk ik toch opzoek gaan naar een aftermarket caseback om het uurwerk te kunnen zien en de aanbieding is zeker scherp. De beschrijving vind ik alleen niet helemaal correct.
Nogmaals dank voor het delen. Uitstel is geen afstel en daarom heb ik besloten om deze Bulova, maar dan een ander model (96B415), te kopen. De manier waarop de secondewijzer niet tikt, is zeer bijzonder.
Beste keuze.
Van een Bulova Precisionist raakt je nooit uitgekeken, vooral van de seconden wijzer die wel 16 keer p.s. tikt.
Wens je veel draagplezier ermee en kijk af en toe naar de Topic Bulova only.
Als ik het horloge zie lijkt het eerder een verbouwd zakhorloge en ook veel eerder dan 1920. Het uurwerk lijkt me zeker niet van Rolex te zijn; de waarde zal inderdaad de goudwaarde zijn… Of het aanbieding is, zal het gewicht in goud bepalen
Bedankt. Wat de 16 tikken per seconde betreft heb je helemaal gelijk. Voor het oog lijkt het alsof de secondewijzer glijdt. Als je goed luistert, dan hoor je wel dat het ontzettend snel tikt
Yes , je gauw de neiging om te denken dat het een Hi-Beat automaat is.
Als je de Survey doet voor Mr Jones Watches, kan je 20% korting krijgen: Mr Jones Watches survey 2025
Geen…ben geen Longines of Orisfan. Was voor de wel-liefhebbers hier bedoeld. Veel hebben ze overigens nog niet verkocht. Stonden nog allemaal in de etalage vandaag.
20% korting op alle Casio’s
Leuke actie van Wise die uitnodigt tot met meerdere mensen kopen. Kan op dit forum makkelijk worden gerealiseerd, dunkt me.
Quote uit de mail out:
"Group Ordering
Shop together, save together! invite a friend to order any WISE watches with you, both get exclusive 20% off discount. Distance is no barrier, whether you are across the street or the globe, we will ship the items separately to your individual locations — Don’t let this opportunity slip away! Shop now and seize this amazing offer!"
Heb je toevallig een de link naar de actie ?
Niet nodig geloof ik. Gewoon beslissen met wie en dan kan je heg regelen in het orderproces. Volgens mij hadden ze al quatumkorting