Ausverkauft
Toch zomaar ff 175 euro korting als je genoeg geld hebt om iets te kopen…
Helaas voor mij is cpo uitgesloten
In de ING punten shop ook veel Seiko aanbiedingen btw
De kans dat je dan nog korting kunt bedingen op de listprijs is vervolgens wel kleiner, schat ik.
Daarom eerst een prijs afspreken en daarna pas je waardebon inleveren
Slim!
Oprecht geen idee of dat werkt. Durf nooit naar binnen bij s&c
Dan gooien ze het waarschijnlijk op deze regel:
De waardebon is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
Dit werkt niet, heb dit bij diverse vestigingen geprobeerd met verschillende aankopen. Uiteraard wel handig voor bepaalde modellen van bepaalde merken, waar je normaal gesproken geen korting op kan krijgen. Ik heb de bon, overigens was de korting toen nog 250 euro, meerdere keren gebruikt op nieuwe Tudor modellen waar korting echt niet mogelijk was.
Vandaag even in Venlo, mooi weer, carnavaleske voorpret…bij Juwelier Nellissen deze Orissen en Longines in de uitverkoop gespot.
Tof man! Welke heb je gescoord?
Goeie tip.
Website:
Stapelbaar?
Nee, helaas ook niet. Eén voucher per keer. Staat als het goed is ook in de voorwaarden van de voucher
Was ook te mooi om waar te zijn. Dan zat half hf nu in de auto en over 6 maanden heel het blauw vol met Tudor Alsnog bedankt voor het delen. Als iemand echt koopplannen heeft is het leuk meegenomen
geweldige deal voor FOIS-fans
Omega Speedmaster (Submodel)
€7,500
https://chrono24.app/omega/omega-speedmaster-anniversary-series--31030405006001-first-omega-in-space-unworn-2024--id36563251.htm?SETLANG=en_NL&SETCURR=EUR
Poeh, die caseback is toch wel een afknapper. Kan je toch eigenlijk niet als nieuw en ongedragen op Chrono zetten? Snap dat het in de beschrijving staat maar alsnog.