Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Het is vast naïef, maar heb dan ook maar een horloge waarbij dit relevant is… Met polywatch ging ik er altijd vanuit dat je bij kleine krasjes of butsjes gewoon de agent erop smeert en wrijft totdat ze zo goed mogelijk zijn verdwenen, niet dat je eerst specifieke plekken schuurt, want dan vervoer je toch ook de bolling op dit plek?

Voor als iemand iets van Fromanteel zoekt bij de Bijenkorf:

Klopt, je moet altijd de gehele oppervlak, in elk geval niet plaatselijk schuren.
Vlakken glazen altijd, liggend, op een vlakke ondergrond schuren.
Krasjes zijn vaak maar nog geen tiende van een mm diep, dus als je het goed doet ziet het glas er weer uit als nieuw.

1 like

Je kunt toch maar 1 code gebruiken?

En dan met ing punten ook nog 15% korting.

1 like

Lijkt me toch nog moeilijk om gelijkmatig met de bolling te schuren als er op een of twee plekjes kleine schade zit.

1 like

Klopt. Het is 20% na de standaard 30% die er al af is.

Dacht dat die bonnen niet voor sale items te gebruiken waren?

1 like

Sweet! Jij haalt er echt alles uit. :sunglasses:

Maakt niet uit welk model… allebei tof!

3 likes

Sale S&C diverse merken en modellen: Ontdek of koop high-end horloges in onze online Sale

5 likes

Zelfs JLC in de aanbieding

1 like

Iets voor jou Kristof (@Kad )

3 likes

Mooie merken in de aanbieding. JLC en Tudor o.a en dat zie je niet vaak in de sale

4 likes

Die is er al

9 likes

Ik dacht wellicht de Longines Spirit… maar die zit er niet tussen. :smiley:

1 like

Ik weet het Kristof. Prachtige JLC. Mogen er wel meer aanwezig zijn op HF. Hup, iedereen naar S&C

2 likes

Iets voor @whisky

2 likes

:heart_eyes:. Het is dat ik al een doel heb maar er staan echt lekkere modellen tussen hoor.

En in een andere prijs categorie :arrow_down:

Tudor 41 GMT

4 likes

@SwissToni

Zenith Elite Classic 41mm - 03.3100.670/01.C922

ook geen verkeerde deal

3 likes

Top deal :heart_eyes:

Zover had ik niet gekeken.:grimacing: