Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Dank je. Die 20% code deed mij besluiten om deze Samurai af te rekenen. Superdeal voor € 364.

15 likes

Die datum… :frowning_face:

1 like

I know, dat doet die JLC beter.

1 like

Doe dan deze maar. Met excuses voor het off topic gaan—kwestie van de fase waar ik in zit. :blush:

1 like

Nee hoor, is heel makkelijk.
Schuurpapier op een handdoek leggen en glaasje erop duwen en schuren. De handdoek zorgt voor een kromming. Een bol glas moet je zekers niet op een harde vlakke ondergrond schuren, dan krijg je dat je een “vlak” stuk op je glaasje schuurd.

Deze is ook geschuurd en gepolijst ( met commedant 4).

7 likes

Gelijk besteld, mooie aanbieding

1 like

Leveren helaas niet in België :face_with_monocle:

Bij een voor jou bekend forumlid laten bezorgen en dan uitwisselen?

1 like

Welke wil je hebben?
Kan ik misschien wel regelen voor je.

Vind het wel slordig van zo’n “gerenommeerde” winkel, dit soort waterdichtheids-foutjes:

2 likes

S&C vaak fouten.
Heb er niet zo’n verstand van, maar weet vrij zeker dat dit geen Longines Legend Diver is…

4 likes

En die prijs bestaat ook niet voor het afgebeelde of bechreven model. We hadden deze een paar dagen geleden in longines only al voorbij zien komen met dank aan @APMV

1 like

Zat te kijken naar deze.

Ik woon in Hasselt en kan 'm wel komen ophalen als iemand voor mij zou bestellen. Ik schrijf het bedrag op voorhand over natuurlijk.

3 likes

Je kunt hem toch gewoon on line via de website bestellen; hup in het winkelmandje!

1 like

En daar een NL adres bij.
Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom? :roll_eyes:

1 like

Ze hebben een vestiging in Maastricht. Misschien een optie om daar op te halen, of misschien verzenden ze wel op verzoek naar Belgie. Ik zou het even navragen bij ze, morgen middag open.

2 likes

Ja.

Ja.

1 like

Online kwam ik deze tegen. Voor een vakantiebeuker geen gekke prijs, wel maar 5ATM… voor een duiker best beroerd natuurlijk.

2 likes

Zeker! Het is dan ook geen duiker :sweat_smile: Wel bedankt voor het delen :+1:

2 likes

Jaeger le coultre in de aanbieding bij Schaap Citroen:

9 likes