Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

En nu… komt het vakantiegeld eraan, maar is er geen leuke, realistische prijs te vinden voor een Cartier Santos Medium. €6.000 voor een exemplaar dat helemaal onder de krassen zit op Chrono24… :roll_eyes:

Probeer hier eens, nog 10% korting vragen …

1 like

Plaats hier een zoekertje. Genoeg nette exemplaren te vinden voor 5.5K.

1 like

Gedaan helaas… geen reactie. Heb er zeker 5.5K voor over :smile:

10%?!! Krijg je dat echt hier? Doet me meteen denken aan ‘5 eurosssss??? Op je muil, gauw!

Is trouwens uitverkocht… jammer😜

Kwam 2min nadat ik dit las deze tegen. Geen idee of het aansluit bij de wensen:

Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

2 likes

Lekker! Netjes!!! Veilig site dit ervaringen mee? :ok_hand::blush: En tips hoe ik hier veilig kan betalen?

Soort Duitse marktplaats. Sterker nog, eigendom van Marktplaats. Particuliere verkoop.

1 like

Je kan ook even onze mede-horlogeliefhebbers op uhforum.de in de gaten houden. Soortgelijke community van liefhebbers en veel aanbod/doorloop. Toevallig nu niet dit specifieke horloge, maar heb die afgelopen maanden wel voorbij zien komen.

2 likes

Ik zag er vorige week 1 goed onder de 6k bij een juwelier in Dusseldorf.
Ik zal eens kijken of ik 'm online kan vinden voor je.

(Haeger, maar het horloge staat niet online zie ik)

2 likes

Ik had vandaag nog contact opgenomen, maar helaas was het horloge vorige week al verkocht. Bedankt Erik, ik moet dus weer even verder zoeken!

1 like

Niet geleverd, hopelijk krijg ik mijn geld terug, geen brandfield.nl voor mij voorlopig

1 like

Daar sta ik ook achter. :sweat_smile: :v:

Ik heb er per ongeluk toch weer één uit de ramsh bij S&C gekocht… :sweat_smile:

8 likes

Tot wanneer loopt die, kan het niet zo snel vinden. ik heb er ook wel wat tussen gezien. :see_no_evil:

3 likes

Daar doen ze het voor🤓

1 like

Er zat 'n horloge tussen die ik al langer op 't oog had voor mn vrouw.

Nu duimen dat ze het wat vindt. :rofl:

:heart_hands: