En nu… komt het vakantiegeld eraan, maar is er geen leuke, realistische prijs te vinden voor een Cartier Santos Medium. €6.000 voor een exemplaar dat helemaal onder de krassen zit op Chrono24…
Probeer hier eens, nog 10% korting vragen …
Plaats hier een zoekertje. Genoeg nette exemplaren te vinden voor 5.5K.
Gedaan helaas… geen reactie. Heb er zeker 5.5K voor over
10%?!! Krijg je dat echt hier? Doet me meteen denken aan ‘5 eurosssss??? Op je muil, gauw!
Is trouwens uitverkocht… jammer😜
Kwam 2min nadat ik dit las deze tegen. Geen idee of het aansluit bij de wensen:
Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
Lekker! Netjes!!! Veilig site dit ervaringen mee? En tips hoe ik hier veilig kan betalen?
Soort Duitse marktplaats. Sterker nog, eigendom van Marktplaats. Particuliere verkoop.
Je kan ook even onze mede-horlogeliefhebbers op uhforum.de in de gaten houden. Soortgelijke community van liefhebbers en veel aanbod/doorloop. Toevallig nu niet dit specifieke horloge, maar heb die afgelopen maanden wel voorbij zien komen.
Ik zag er vorige week 1 goed onder de 6k bij een juwelier in Dusseldorf.
Ik zal eens kijken of ik 'm online kan vinden voor je.
(Haeger, maar het horloge staat niet online zie ik)
Ik had vandaag nog contact opgenomen, maar helaas was het horloge vorige week al verkocht. Bedankt Erik, ik moet dus weer even verder zoeken!
Niet geleverd, hopelijk krijg ik mijn geld terug, geen brandfield.nl voor mij voorlopig
Daar sta ik ook achter.
Ik heb er per ongeluk toch weer één uit de ramsh bij S&C gekocht…
Tot wanneer loopt die, kan het niet zo snel vinden. ik heb er ook wel wat tussen gezien.
Daar doen ze het voor🤓
Er zat 'n horloge tussen die ik al langer op 't oog had voor mn vrouw.
Nu duimen dat ze het wat vindt.