Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Die “Nederlandse handelsgeest” moeten we toch met een flink vaatje zout nemen, leveren weer niet in België. :roll_eyes:

1 like

Bij Brandfield geven ze nu 20% korting, invullen code bij afrekenen.

De Groene Seiko Prospex Alpinist SPB121J1 had ik al een tijdje op het oog en heb ik zojuist aangeschaft met 20% korting. :slightly_smiling_face:

3 likes

5 likes

Daar moeten toch oplossingen voor te vinden zijn? Zijn er geen forumleden die je al beter kent?

https://www.zalando.nl/timex-horloge-black-tx152m0kj-q11.html?ssku=TX152M0KJ-Q110ONE000&lang=nl&otid=default&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9103365||g|m||160850793531||pla|TX152M0KJ-Q110ONE000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=701171515&gbraid=0AAAAADM17mhHDjCltXtK_RxOQjaWxXDcY&gclid=EAIaIQobChMIv5XY4u-TjgMVOZiDBx2DLAaoEAQYASABEgKZ-_D_BwE#ratings

1 like

Ik zag net bij Siebel deze aanbieding. Ik kon het niet laten, dus ik heb dit horloge gekocht.

2 likes

1 van de vele aanbiedingen, 900 euro kortink

Die handelsgeest is er nog hoor.
Roep maar eens dat je er €50 voor over hebt als iemand het doorstuurt. :joy: Heb je gelijk 100 pb’s

4 likes

Dank voor de tip. Na het lezen van de review van Fratello over de Citizen Tsuyosa, de blauwe variant van het horloge aangeschaft.
Ben benieuwd

Bij Morawitz in de Düsseldorfer Altstadt o.a. Sinn, Tag Heuer, Breitling, Grand Seiko, Junghans in de aanbieding

10 likes

Hulp gevraagd.
Collega van me zit momenteel in Tokyo en stuurt me deze foto. 830.000¥ komt neer op 4900€. Zou het interessant zijn om hem te laten meebrengen voor me? ( om te dragen en waarschijnlijk na x tijd te verkopen ) Of is de prijs toch niet zo goed. De horloge rechts beneden. Thx!

Klinkt leuk allemaal, maar als je gepakt wordt, betaal je mogelijk nog 25% extra aan invoerrechten én loop je kans op een boete. Ik zou dus goed uitkijken. Het is een beetje Russisch roulette: als het goed gaat, mooi meegenomen maar als je uit Japan naar Nederland reist, kan het spannend worden. Misschien de doos apart opsturen en het horloge om de pols dragen? Wel een onwijs MOOIE GS is dat :slight_smile:

3 likes

Voor elke duanebeambte is dat gewoon een goedkope Seiko hoor. No worries.

2 likes

Juist ja, Alsof douane geen idee heeft waar ze naar kijken. Ze zien dagelijks dure spullen voorbij komen en doen echt wel hun huiswerk. Denk je dat je ze fopt met een “gewoon een Seiko”-verhaal? Als ze je eruit halen, ben je 25% extra kwijt en krijg je een boete erbovenop. Dure gok voor een beetje naïviteit.

2 likes

Je overschat ze.

2 likes

Dit wordt een nutteloze discussie. Als er om advies gevraagd wordt, geef je een eerlijk antwoord. Laten we verder gaan met de leuke online winkel-aanbiedingen.

Niet als je mijn maat treft. Die is dol op grand seiko.:smile:

4 likes

Bwah, het zou een impulsieve aankoop geweest zijn.

Niet dus.

:exploding_head:

3 likes