Kun je vervolgens in de webshop van siebel ook de beide codes tegelijkertijd op één bestelling inleveren?
Ik heb er 5 ingeleverd voor 1 bestelling
Iemand al bericht gehad dat zijn bestelling ook daadwerkelijk verzonden is?
Die heb ik ook gescoord! Top voor op vakantie of voor tijdens het klussen en werken in de tuin.
Ah… niet helemaal wakker
Gewoon 2 van bestellen
Nog niet, wel een order bevestiging
“Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk klaar maken om te versturen, zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een bevestiging van per mail”
ha ha ik ook, zien morgen wel. maar terugdraaien is natuurlijk een administratieve hell.
in any case NA incomming
Thanks voor de tip!
Dit lees ik op hun site:
Bij eerdere bestellingen heb ik een orderbevestiging en naderhand een mail met een verzendbevestiging ontvangen. Geen email met de betaalbevestiging ertussendoor ontvangen.
Misschien willen jullie een nieuw topic openen om dit alles te bespreken? En dan dit topic houden voor de aanbiedingen?
Deze ook maar besteld voor de vakantie👍
Dat wordt grote paniek maandagochtend op kantoor bij Siebel!
Doet me denken aan die kortingsactie met die bandjes, die daarna allemaal werden geannuleerd.
Verder in prijs gezakt naar €214,33 inclusief verzendkosten.
Het lijkt nog steeds te werken, ik ben voor een Seiko SRPK15J1 gegaan voor netto rond de € 175 (inclusief cashback XL).
Plaatje voor de sfeer:
Deze gekocht voor netto 144 euro.
Ben benieuwd.
Als het vandaag nog werkt ga ik 20 bonnen kopen, kan mijn vrouw mooie armband uitkiezen
Sterke prijs!