Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Kun je vervolgens in de webshop van siebel ook de beide codes tegelijkertijd op één bestelling inleveren?

Ik heb er 5 ingeleverd voor 1 bestelling

5 likes

Iemand al bericht gehad dat zijn bestelling ook daadwerkelijk verzonden is?

1 like

Die heb ik ook gescoord! Top voor op vakantie of voor tijdens het klussen en werken in de tuin.

1 like

Ah… niet helemaal wakker :rofl:

Gewoon 2 van bestellen :rofl::rofl:

2 likes

Nog niet, wel een order bevestiging

“Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk klaar maken om te versturen, zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een bevestiging van per mail”

2 likes

ha ha ik ook, zien morgen wel. maar terugdraaien is natuurlijk een administratieve hell.

in any case NA incomming :slight_smile:

2 likes

Thanks voor de tip!

Dit lees ik op hun site:

image

Bij eerdere bestellingen heb ik een orderbevestiging en naderhand een mail met een verzendbevestiging ontvangen. Geen email met de betaalbevestiging ertussendoor ontvangen.

1 like

Misschien willen jullie een nieuw topic openen om dit alles te bespreken? En dan dit topic houden voor de aanbiedingen?

4 likes

Deze ook maar besteld voor de vakantie👍

Dat wordt grote paniek maandagochtend op kantoor bij Siebel! :joy:

4 likes

Doet me denken aan die kortingsactie met die bandjes, die daarna allemaal werden geannuleerd.

3 likes

Verder in prijs gezakt naar €214,33 inclusief verzendkosten.

Het lijkt nog steeds te werken, ik ben voor een Seiko SRPK15J1 gegaan voor netto rond de € 175 (inclusief cashback XL).

Plaatje voor de sfeer:

25 likes

Deze gekocht voor netto 144 euro.

Ben benieuwd.
Als het vandaag nog werkt ga ik 20 bonnen kopen, kan mijn vrouw mooie armband uitkiezen :joy:

12 likes

Deze bad boy staat voor mij in bestelling.

13 likes

Voor mij ook een 1e G-Shock incoming! €49 en nog een tientje op de kaart resterend.

11 likes

Sterke prijs!

1 like