Sjors Beker
Die is echt veel te groot.
Dan kan je er beter 1bij Hbm kopen die kleiner is.
Hele collectie tegelijk erin. Inclusief doos en handleiding
In de shredder
Werkt dat ook op de NL site ondanks dat het op een BE site wordt aangeschaft?
Voor een ultrasoon cleaner, zou ik eens kijken bij een kringloop
Er is toch geen Siebel in Belgie?
Ik heb eigenlijk echt geen idee haha, maar gezien die actie site Belgisch is ging ik daar even vanuit. Zal wel goed komen dan
van € 8.300,- voor € 5.900,-
van €7.600,- voor € 5.995,-
van € 5.600,- voor € 4.200,-
Het is dat het potje leeg is vanwege recente vintage aankoop maar dit is toch ook wel een lekkere sale
Het is al vaker gezegd maar dat zijn gewoon de standaard prijzen
Helaas, dit is geen sale maar dit is Invicta marketing.
Oh soort black friday… eerst de adviesprijzen verhogen en mij vervolgens om de tuin te leiden…
Zowieso, ik vind aanbieding betekent minimaal 40 procent korting…voor 10-20 procent korting op een breitling kun je ook gewoon voor onderhandelen
Glycine is tegenwoordig van Invicta dus dat verklaart helaas het prijsbeleid.
Een hele fraaie Fortis Stratoliner met 27% korting.
Of op chrono kopen via de buy it now knop. Kun je vaak ook nog een lager voorstel doen.
Heb ooit een zomer bij een juwelier gewerkt, kan vertellen dat er in de 4 maanden dat ik er werkte 2 mensen een Breitling wilden passen. 1 gegadigde voor een Bell en Ross en 2 mensen voor een Grand Seiko, alleen de Bell Ross werd verkocht. Denk dat horlogeliefhebbers in het algemeen overschatten hoeveel luxe horloges een juwelier verkoopt, buiten de bekende courante modellen om. Constellations met het 8500 uurwerk lagen er ook jarenlang te verstoffen voor 2.5-3k destijds.