Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Fijn algorithme :grin: :wink:

1 like

Ja Folkert, we worden opgelicht zonder dat we in de gaten hebben / houden. :cold_sweat:

2 likes

That’s not what she said

1 like
2 likes

Net geleverd

Mijn horloges blijven niet mooi in het midden van het kussentje liggen. Ze schuiven een beetje naar onder.

5 likes

Dank voor het melden, stond op het punt om ook zo’n ding te bestellen en vroeg mij al af of dat zou gaan glijden…

2 likes

Uiteindelijk lijken ze wel op een bepaald punt te blijven hangen. Dus ze zullen niet met de kast onder het kussentje gaan bengelen.
Hangt er misschien ook van af hoeveel schakels je in de band hebt.
Maar een minder grote helling zou dit voorkomen.

1 like

Lijkt erop dat de hoek dan te schuin is van het kussentje.

Zelf heb ik een goedkope uitvoering met een houten voetje en daar blijven ze prima op liggen.

Kan je het niet verstellen of iets verbuigen voorzichtig?

Nee, die mogelijkheid is er niet.
Deze was overigens ook goedkoop in de SALE (€36).

Hier zojuist ook in ontvangst mogen nemen. De maat is voor mijn polsomtrek perfect (17cm). Het horloge zit er strak omheen, zonder te knijpen. Mooi verpakt ook.

23 likes

Altijd weer die zwaartekracht hè :grimacing:

2 likes

Wat een bijzondere manier van werken.

Ondertussen staat ie op €411. Ook nog een aanbieding te noemen.

1 like

Dat kan je wel zeggen Rob.
De wegen van de commerciële snelweg zijn niet zo helder. :face_with_thermometer:

1 like

Er zijn maar weinig zaken helderder dan vraag en aanbod.

Mooi :star_struck:
Ik krijg mijn sluitingen niet dicht (17,5 cm pols).
Dat is ook niet de bedoeling dacht ik.

2 likes

In dat geval is het kussentje wel te steil gepositioneerd.

Met een vlindersluiting heb je niet teveel ruimte nodig om hem open/dicht te krijgen. Als ik hem los hang zakt hij gelijk met de kast helemaal naar beneden en is het geen gezicht.

Op de voorbeeldfoto’s zitten de sluitingen wel dicht:

1 like

Inderdaad. Misschien daarom dat ze zo goedkoop waren.
Die van @Crowned is beduidend minder schuin.
Gelukkig blijft mijn horloge net hangen zodat het niet te lelijk wordt. Heb ook nog niet al mijn horloges geprobeerd.
Ben er toch blij mee. :+1:

1 like

'Hmm dat zegt ook wel genoeg. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is bij dit type stands. Toch een beetje een productie/design foutje.

1 like

Wolff standaard ook binnen. Ook opvallend (te) schuin. Horloges met geopende stalen band blijven wel hangen, met lederen bandje moet het op het eerste gaatje. Polsomtrek 16.5cm.

Voor 37 euro kan ik me er niet druk om maken, maar voor 120 had ik 'm teruggestuurd.

4 likes

Misschien dat dit ons probleem oplost :wink: