Bij wat voor juwelier dan? Ik denk dat de meeste mensen tegenwoordig luxe horloges kopen bij geit en limoen en gasson, om daarmee ook allocation voor rolex, patek, of andere luxe merken te vergemakkelijken… eigenlijk is het net spaarzegels sparen bij de supermarkt…
Brunott. Toegegeven, het is bijna 10 jaar geleden, toen had je een nieuwe Sub voor onder de 6k.
20% op een actuele/courante Breitling kun je vergeten,dan beter wachten tot deze uit productie gaat en via de Breitling outlet met 30% korting inslaan.
Dit lijken standaard afprijzingen voor Edox horloges. Bij Ocarat zie ik deze afprijzingen voor Edox veel.
Voor de timex liefhebber
Voor de liefhebber, ik heb er zelf ook een paar… Aardige kortingen
Thanks!! Zat al een tijdje te azen op een bandje, met 33% korting toch maar twee bandjes besteld en 72 euro bespaard
Fruugo legit?
ORIENT Classic Bambino 38mm RA-AC0M04Y10B - Leder Heren Mechanisch 3 handen | Fruugo NL
Wolf heeft aanbiedingen tot 70% op horloge accessoires zoals watchrolls, winders, display stands en boxen:
Sale | WOLF (wolf1834.com)
Meeste zijn niet-standaard kleuren, maar er zit wel wat leuks tussen. Heb zelf deze besteld voor €31 incl. tax en shipping:
Ik ook.
Net één besteld.
Top ding! Gebruik em sinds de kerst