Wat een bijzondere manier van werken.
Ondertussen staat ie op €411. Ook nog een aanbieding te noemen.
Wat een bijzondere manier van werken.
Ondertussen staat ie op €411. Ook nog een aanbieding te noemen.
Dat kan je wel zeggen Rob.
De wegen van de commerciële snelweg zijn niet zo helder.
Er zijn maar weinig zaken helderder dan vraag en aanbod.
Mooi
Ik krijg mijn sluitingen niet dicht (17,5 cm pols).
Dat is ook niet de bedoeling dacht ik.
In dat geval is het kussentje wel te steil gepositioneerd.
Met een vlindersluiting heb je niet teveel ruimte nodig om hem open/dicht te krijgen. Als ik hem los hang zakt hij gelijk met de kast helemaal naar beneden en is het geen gezicht.
Op de voorbeeldfoto’s zitten de sluitingen wel dicht:
Inderdaad. Misschien daarom dat ze zo goedkoop waren.
Die van @Crowned is beduidend minder schuin.
Gelukkig blijft mijn horloge net hangen zodat het niet te lelijk wordt. Heb ook nog niet al mijn horloges geprobeerd.
Ben er toch blij mee.
'Hmm dat zegt ook wel genoeg. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is bij dit type stands. Toch een beetje een productie/design foutje.
Wolff standaard ook binnen. Ook opvallend (te) schuin. Horloges met geopende stalen band blijven wel hangen, met lederen bandje moet het op het eerste gaatje. Polsomtrek 16.5cm.
Voor 37 euro kan ik me er niet druk om maken, maar voor 120 had ik 'm teruggestuurd.
Nu even wachten tot ze in de aanbieding zijn.
Aantal seiko’s bij de bijenkorf in de aanbieding:
SPB323J1 voor €910
https://www.debijenkorf.nl/seiko-prospex-horloge-spb323j1-3918090207-391809020700000?ref=%2Foutlet%2Fherenmode%2Faccessoires%2Fhorloges%2Fseiko
De seiko 5 SRPD73K1 voor €266
https://www.debijenkorf.nl/seiko-5-sports-automatic-horloge-srpd73k1-3918090072-391809007200000?ref=%2Foutlet%2Fherenmode%2Faccessoires%2Fhorloges%2Fseiko
De 39,5 mm Oris Aquis van mijn vrouw schuift er uiteindelijk toch helemaal af om al bengelend te eindigen.
Toch een vreemd ontwerp en iets dat makkelijk op te lossen is bij ontwikkeling.
Jammer.
Deze heb ik maandag besteld en komt later vandaag binnen hier.
Ik krijg de groene G-Shock vandaag binnen.
Die zwarte zou ik besteld hebben als ik niet 1. Al vier horloges bij Siebel had gekocht afgelopen maand en 2. Ze me niet als leugenachtige bandensloper zouden hebben weggezet.
Ik denk overigens dat je eens een week (of twee) met een normaal formaat horloge moet rondlopen van 38 tot 40 millimeter. En dan nog eens kijken wat je van een 44mm duiker vindt.
De perceptie met wat je gewend bent doet namelijk zo veel. Als je die 44mm nog te klein vindt, dan kom je automatisch bij die vreselijke Invicta of TW Steel kletsers uit.