Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Nee, totaal niet. Is een PVD laag. Bij thuiskomst viel me op dat op een paar plekken bij de te verwijderen schakels al metaal zichtbaar is. Denk dat hij geretourneerd is nadat de band al op maat was gemaakt. Voor de originele 400 had ik het een probleem gevonden, maar bij een automatisch duikhorloge met saffier voor 110 euro hoor je me niet klagen.

1 like

20,5mm is wel een heel klein polsje :rofl: :yum:

2 likes

Is mij nou ook al twee keer overkomen, ik heb ze beide keren wel teruggestuurd overigens (2e keer met gezeur dus even afwachten hoe dat eindigt)

Heb het ook overwogen, maar de beschadigingen zaten op twee schakels die ik eruit kon halen

1 like

Hier ook eentje gekocht, bedankt voor de tip!

1 like

Je kan ze eroverheen hangen maar is afhankelijk van gewicht horloge,bij mij blijven ze hangen tot op heden , is nu €36 bij Wolf

Nee 19, maar wel centimeter :joy::joy::joy:

1 like

Deze komt hier net binnen en is echt zoveel mooier dan de render doet vermoeden! Dikke aanrader, een stalen mini CasiOak in olijfgroen voor €125,-

En hier een wristshot ter vergelijking met de 5600u ernaast, deze s2100 oogt klein maar zit op zich prima op mijn 17,5cm pols!

4 likes

Niet om te zeiken heren, maar jullie hebben toch een topic voor je aanwinsten van die firma? Dan kunnen we hier weer on topic gaan en de volgende aanbiedingen tegemoet zien.:slightly_smiling_face:

3 likes

Dit zijn horloges die bij Siebel in de uitverkoop liggen. Mijn CasiOak voor €125 en die zwarte duiker zelfs -50%. Dat heeft toch vrij weinig met die bonnenactie van doen verder? En alles met een goede (online) aanbieding?

Of komt dit niet door jouw ballotage van een goede online aanbieding? Of wil je geen NA-foto’s hier zien? Dan moeten we ook even een Show-je-horlogestandaard topic openen namelijk. En een “dit doet de zwaartekracht met mijn horlogestandaard”-topic.

4 likes

Na de Siebel actie zal geen andere aanbieding meer voelen als vroeger :laughing:

2 likes

Vergeet timco niet! Dat hield iedereen weken bezig.:smile:

4 likes

Dank je, nu ook besteld :melting_face:

1 like

En Guraga mag ook niet ontbreken! :rofl:

3 likes

Ze hebben dit weekend executie uitverkoop. Laatste weekend!

2 likes

Alweer? De hoeveelste executieverkoop is het nu? Ik ben de tel kwijt. Die Robert schreef altijd zulke zielige mails over het falen van zijn bedrijf toch?

5 likes

Het lijkt er op dat je er niets kunt kopen, alles is “Sold Out”

1 like

10 bar WR
Schroefkroon
Mooi

12 likes

Nostalgie :hearts:

4 likes

Dát waren tijden… Bij Siebel krijg je gewoon een doos.

Mijn Timco-Seiko is tijdens een wilde achtervolging in een zak met vele andere horloges uit het raam van een duistere Mercedes gegooid, uit de berm gevist en na grondig forensisch onderzoek bij mij beland.
Denk ik. Die (paar) krassen komen ook door een hele sexy forensisch wetenschapster.
Denk ik.

Fantaseren over één of ander inbraak/overval/verzekerings-spektakel is véél spannender dan een eventueel faillissement…

6 likes