Wel behoorlijk roestig helaas.
Zie jij niet gewoon de kurken ring?
Kans dat deze heel snel weg is op Vinted voor dit bedrag. Koopje voor deze Baltic Hermetique op bracelet!
December 2023 - €744 retail.
Ik zou toch oppassen. Verkoper heeft maar 1 review en artikel verificatie is niet beschikbaar op deze verkoop…
Maar dat is enkel om de authenticiteit van het artikel te bepalen, toch? Meer doet Vinted niet voor je.
De kopers bescherming is juist om je aankoop te beschermen mocht er iets niet kloppen of het pakketje kwijt zijn. Daar betaal je gewoon voor.
Snap je twijfel maar ik zie verder geen rode vlaggen. Heb al vaker zonder problemen een Vinted horloge aankoop gedaan. Er zitten soms juist mooie deals tussen.
Ik zou me niet heel druk maken om Baltic replica’s
De rode Tsuki Yomi ligt voor €550,- bij Amazon (via Prime dus geen shabby third party seller)
25% korting met code TIME25 op geselecteerde modellen bij Timex Europa.
Dan kost deze waterbury chrono nog maar zestig piek! Als ik de polsen ervoor had dan wist ik het wel!
Ik zou er in iedergeval geen Grand Seiko’s kopen, daar schijnen heel veel extreem goede namaken tussen te zitten incl kassabon van een juwelier in Rome. Ik kreeg een SBGP011 aangeboden ter ruil.
Contact gehad met de juwelier in Rome en die gaf aan dat ze al met de politie bezig zijn tegen deze oplichterij.
De verkoper geïnformeerd en die gaf op zijn beurt aan dat hij hem heeft laten checken bij de GS boutique in Adam en die konden niks geks zien. Als bewijs kon hij zelfs een filmpje toevoegen dat hij met het horloge de boutique inliep voor verificatie. Hoe dan ook, blijft oppassen op dat soort sites met dure aankopen op afstand.
De Orient Roller Coaster:
Orient Unisex volwassenen analoog automatisch horloge met roestvrijstalen armband FAA02004B9, armband : Amazon.nl: Kleding, schoenen & sieraden
Is dat niet al raar?
Hij had hem zelf via Vinted, en heeft voor die verkoper het horloge daar pas uitgepakt en vastgelegd zodat er geen verwarring kon ontstaan naderhand. Tuurlijk vond ik het vreemd, maar achteraf na het zien van alle correspondentie die hij heeft gehad met Vinted geloof ik wel dat hij onwetend was. Of de Vinted verkoper dat ook was lijkt me iets verder gezocht.
Ja klopt, best bizar eigenlijk.
Nicoone Watches for Men, Fashion Digital Watch Stainless Steel Strap Waterproof Stylish Business Wristwatch with Box Amazon.co.uk