Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Seiko SUR527P1 voor 170,- bij amazon (geen externe verkoper). Ja, tis quartz, maar wel saffierglas en 10bar waterdicht:

2 likes

Slechte foto’s van bewuste horloge via de link? De 527 betreft de groene dial. En ik kan het weten…:sunglasses:

Ont-zet-tend comfortabel horloge. Heerlijk.

12 likes

Vanavond vanavond.

2 likes

Mooi horloge! Mis je nou een secondewijzer?

3 likes

Mijn horloges blijven hangen ook zonder de sluiting dicht te doen… meestal doe ik ze dicht voor het geval dat :smile:

Ha! Je bent de eerste die het opmerkt! :laughing: Heb ik laten verwijderen bij aanschaf. Rustiger en iig geen indices missende quartz secondenwijzer.

5 likes

Ik had nog wel om een dopje kunnen vragen trouwens bedenk ik mij nu…

Ik zat net te kijken om te bestellen hahah, thanks!

1 like

Bij Pijnenburg in Eindhoven 20% korting op de Tag Heuer collectie. Voor de liefhebbers.

1 like

Voel me toevallig op omdat ik op zoek ben naar horloge met groene plaat en deze erg mooi vind en dus online ging opzoeken :smile:. Hoe bevalt het groen? Lijkt mooi olijf en niet te fel :+1:

1 like

Bevalt erg goed. Wat mij betreft zeker niet te fel. Wellicht geeft deze collage een beter beeld. Supergoede prijs in mijn ogen.

9 likes

Leuke pre owned Tag Heuer voor €410

Sale bij Stockx juwelier in Helmond

https://www.stockxjuwelier.nl/product-category/aanbiedingen/

4 likes

Beetje ver rijden

Zal vast niet alleen voor jou bedoeld zijn :joy:

4 likes

Echt geen geld. Bijvoorbeeld als beater. Of als oefenprojectje m.b.t. mods. 31,63 euro, gratis verzending

4 likes

Is een quartz.

2 likes

Scherp. Sorry… Ik pas het bericht aan.

Kan gebeuren :pray:

1 like

Mooi horloge! Waar is de seconde wijzer?