Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Is afgesloten omdat de actie voorbij is.

1 like

Nee de actie loopt nog. Schijnbaar was de actie er al eens eerder (die heb ik gemist); dat topic is gesloten toen de actie afgelopen was. Toen de actie terug was is er een nieuw topic geopend, die is nu verdwenen.

9 likes

Was een beetje prematuur gesloten en opgeruimd. Dus er was weer een tweede levendig topic opgestart maar die is nu ineens helemaal verdwenen.

3 likes

Dank voor de tip! Gelijk weer een aantal vouchers gekocht.

3 likes

Misschien verwijderd met dezelfde reden als dat het de eerste keer verwijderd is?

Geen idee wat er zo verschrikkelijk is met die actie. Ik lees praktisch niets dan lof over het bedrijf, de actie en de service die ze verlenen.

Maar als het niet in een apart topic mag, posten we er toch in dit topic weer over? :wink:

6 likes

Bij mijn weten is er geen eerder apart topic betreffende deze actie verwijderd. Een topic hierover is alleen gesloten nadat de bonnen niet meer te koop waren.
Wellicht is het mogelijk om dit topic weer te openen. Blijkbaar is er wel behoefte om het over deze actie te hebben. Lijkt mij ook niet tegen de forumregels ingaan.

1 like

Geen idee waarom dat topic dicht moest. Actie was eerder ook al gestopt en weer door gegaan. En velen moesten hun horloge nog bestellen. Beetje overijverig.

1 like

Dicht (actie 1) was niet zo’n ramp, maar er is een actief topic (actie 2) compleet verdwenen.

1 like

Ik denk dat de Siebel topics gewoon verpest zijn omdat er ineens zoveel Siebel horloges opdoken in het blauw. Daar zit het beheer van HF niet op te wachten.
Maar dat is wat ik denk.

5 likes

Dat lijkt mij inderdaad ook niet de insteek van het forum. Jammer dat sommigen geen grenzen kennen wat dat betreft.

Tracer ligt ook bij TKmaxx

1 like
6 likes

Als aanvulling: de volledige sale pagina. Staan best leuke aanbiedingen tussen…

https://www.juweliervanwillegen.nl/horloges/sale

3 likes

https://www.debijenkorf.nl/seiko-prospex-horloge-spb323j1-3918090207-391809020700000?ref=%2Foutlet%2Fherenmode%2Faccessoires%2Fhorloges

2 likes
2 likes

Met code CM10 nog eens €220 extra korting. Die code werkt daar bijna altijd :wave:t3:

1 like

SPB175 en SPB261 “Ice Diver” aanbieding gespot in Parijse shop.

3 likes

Waar precies?

Heb je een pb gestuurd