Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Bedankt voor het delen.

1 like

Gewoon online bestellen.:smiley:

Nee zeker niet.

En loopt ie nog wel op tijd nu, niet te snel?

Aah, nooit zo bekeken. Ik zal het eens goed bijhouden. Laatste keer dat ik checkte zat hij nog binnen 10s op totaal van paar maanden tijd.

1 like

Dan is hij preciezer dan mijn Casio G shock in ieder geval. Lijkt me dan dat het verwijderen van de wijzer geen effect heeft gehad op de loop.

1 like

Oprechte vraag: waarom zou de wijzer en sich daar een effect op (kunnen) hebben?

1 like

Als het ding is afgesteld op het verplaatsen van drie wijzers en het zijn er ineens twee is er minder energie nodig en loopt het misschien sneller.
Of zuiniger zou ook nog kunnen.
Misschien geldt het sneller lopen alleen bij mechanische horloges bedenk ik nu.

Ik vroeg het me af, heeft verwijderen van de secondenwijzer invloed op de accuratesse?
Iemand die het weet?

2 likes

Bij Siebel met die bonnen kan je dat ding voor 125 eur ofzo kopen :grimacing:

2 likes

(5 x 27,50) + 10 eur = 147,50 x 0,9 (10% korting voor “members” = 132,75.
Inderdaad mooie prijs en scherper dan de 166 bij amazon.

1 like

Seiko, Citizen en Gshock alleen kopen met die bonnen, als ze dat model niet hebben, dan kunnen ze dat ook voor je bestellen.

Helaas de quartz versie maar 200m wr en schroef kroon voor drie tientjes is echt geen geld.

4 likes

Waar is dat topic eigenlijk? Was hier, nu niks meer te bekennen…

https://www.horlogeforum.nl/t/siebel-en-actievandedag-kortingactie/500564

2 likes

22% St Paddy’s korting met lucky22 en 3 halen = 2 betalen:

1 like

Is afgesloten omdat de actie voorbij is.

1 like

Nee de actie loopt nog. Schijnbaar was de actie er al eens eerder (die heb ik gemist); dat topic is gesloten toen de actie afgelopen was. Toen de actie terug was is er een nieuw topic geopend, die is nu verdwenen.

9 likes

Was een beetje prematuur gesloten en opgeruimd. Dus er was weer een tweede levendig topic opgestart maar die is nu ineens helemaal verdwenen.

3 likes

Dank voor de tip! Gelijk weer een aantal vouchers gekocht.

3 likes

Misschien verwijderd met dezelfde reden als dat het de eerste keer verwijderd is?

Geen idee wat er zo verschrikkelijk is met die actie. Ik lees praktisch niets dan lof over het bedrijf, de actie en de service die ze verlenen.

Maar als het niet in een apart topic mag, posten we er toch in dit topic weer over? :wink:

6 likes