Wees blij, is duurder dan het horloge.
€ 451,80
€ 319,95
€ 229,00
Podver… ben weer eens te laat.
Nou, vandaag dranghekken voor de plaatselijke Lidl.
Om 12 uur was de voorraad al weg, op 1 exemplaar na.
Moet zeggen dat ie heel erg op een Swatch horloge leek. Kunststof behuizing, draaibare lunet, incl batterij, waterdicht tot 5 bar, en 3 jaar garantie!
Laat die Swatch jongens maar schuiven die daar bijna 100 keer zoveel voor vangen , maar ja dan staat er een “naam” op de wijzerplaat
Ok. Misschien vind je dit dan een mooie aanvulling voor als je op sjiek gaat. Ook een dikke aanbieding!
Ook mooie sale
Hier heb ik een voorganger van gehad. Gebruikt als werkhorloge. Het enige nadeel was dat de kunststof kast de druk van het deksel niet aankon en daardoor scheurde bij de kroon(stift).
Maar voor het geld…
3 jaar garantie toch?
Hallo horloge vrienden. Morgen 15 april is er bij Derksen veilingen een grote horlogeveiling. Voordat er weer mensen zijn die zeggen dat ik voor deze veiling werk en reklame maak. Zak door de sh☆t heen. Ik heb er geen belang bij. Veel plezier.
Jij ook een fijne zondag!
Op 18 april is er bij de twens veilinghuis een horlogeveiling. Wellicht iets voor jouw? Ik heb geen belang bij het melden van deze veiling voordat er weer iemand begint te schreeuwen.
Daar is dit topic niet voor bedoeld. Hoe kan een veiling een aanbieding zijn?
Net als linkjes naar marktplaats. Dat zijn geen aanbiedingen.
Oke ik ga al
Bij goudwisselkantoor ( de Ruiterveiling) gaat morgen het venster open voor de veiling van horloge open.
Ik heb geen belang bij het melden van deze veiling.
Wij ook niet.
Daarom.
Het zal vast goedbedoeld zijn maar misschien is een nieuw draadje voor aankomende veiling oid een betere plek.
Daar twijfel ik ook niet aan.
Hij heeft er tenslotte
FTFY
Voor iemand gaat schreeuwen, heb geen belang bij welke veiling dan ook.
Zoals verwacht. Veel geschreeuw. Goed idee maak er een nieuw topic van.