Nee is niet hun eigen beslissing.
En dan zit Steltman er ook nog.
Zou me kunnen voorstellen dan Omega en Breitling dat interessanter vinden dan van Willigen. ( vraag is of Steltman interesse zou hebben⦠)
Mooie actie
20% korting
Frederique constant
kies er maximaal 2 van in 1 zin. 3 is onmogelijk.
Ik vind het ook niks, zeker nu FC in handen van Citizen is en de drijvende kracht achter de R&D - Pim Koeslag - al meerdere fasen verder is in zijn carriĆ«re. Ze houden ook niet echt lekker hun waardeā¦
Typo fixed en - er zit er ook 1 in 010, maar die is al verder ādownhillā helaas.
Heeft zijn eigen boutique een paar panden verderop
Dat weet ikā¦
Oke. Ik denk niet dat Steltman Breitling gaat verkopen.
Dat denk ik ook niet, ik zeg alleen dat ik denk dat Breitling en Omega Steltman een interessantere optie zouden vinden dan van Willegen.
Maar inderdaad heeft Breitling met de eigen BTQ en SC als AD al 2 verkooppunten in de buurt dus ik verwacht dat ook niet.
Dat zou niemand moeten doen
Nou, nouā¦breitling is best leuk, alhoewel ze mogen wel wat schaven aan de prijs, blijft breitling
Met deze korting is een Grand Seiko best aantrekkelijk, betrouwbare juwelier en prijzen komen in de buurt van Chrono24ā¦.
Helaas is Maastricht-Den Haag toch ook nog wel een stukje, en je wil ze toch āom de polsā zienā¦
Wat denk je zelf. Ze zijn ongeveer twee keer te duur voor wat je krijgt, maar het verkoopt toch?
Stoppen met Omega, dat lijkt verrassend?
van Willegen stopt niet met Omega, Omega stopt met van Willegen.
Dank voor de opheldering. Hebben ze wat fout gedaan?
Die actie is al een week. De goedkopere GS zijn denk ik al verkocht. Die stonden er afgelopen week nog op maar zijn inmiddels van de site.
Omega kiest ervoor om weg te gaan bij de dealers in het middensegment en sluit al deze ADās.
Enige ADās die overblijven in NL zijn : S/C/ Martens, Gassan, Pertijs en Kahle.
En van Willigen raakt ook Breitling en GS kwijt.
Dat dus, Driessen in Haarlem, Van Baal in Nijmegen, onder anderen, worden ook āgeloosdā.
Positie naast het hogere segment verkoopt blijkbaar beterā¦
Breitling wil alleen met boutiques gaan werken óf inderdaad bij de āgrote jongensā binnen.
Benieuwd wat het verder daar voor GS gaat uitwerken. Want die willen graag dat er naast Omega, Breitling etc geƫtaleerd kan worden.
Voer je die merken niet, ook wegwezen. Zie Brunott, Driessen, van Hell.
Goed bezig die jongensā¦
Reden voor mij om steeds minder naar die merken te kijken. Kan slecht tegen dit elitaire gedoe.
Brunott was voor GS een pionier die het merk op de kaart heeft gezet in Nederland.
Als ik het vorige week bij VW goed begreep zijn daar 3 generaties die Omega verkocht hebbenā¦
Jammer.
Voor de klant is het niet kunnen vergelijken en niet in de buurt toegankelijk hebben zeker ook een verlies