Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Heel gaaf maar niet 1900 gaaf.

3 likes

Niet? Ik heb deze zelf al een tijdje en eigenlijk is het het enigste horloge in mijn collectie waar ik ooit op aangesproken ben. Nu begin ik te twijfelen over de rest van mijn collectie. :see_no_evil::grin:

Flash sale van 25% bij Timex

Klote itch…

De Citizen NB6021 voor 450 euro bij Kish.

28800 automaat
Saffier
Titanium
20mm bamden swapper,
En goedkoper dan Lucas… Mot niet gekker worden
Heb m gister zelf ook opgepikt

8 likes

Mijn handen jeuken om hem te kopen, maar helaas is mijn horlogepotje leeg. Ik doe maar alsof ik het niet heb gezien :see_no_evil:

2 likes

Tanden op elkaar en beurs dicht houden. :rofl:

2 likes

Dat is heel scherp… ik heb hem vorige week gekocht, tweedehands voor maar net iets minder dan die prijs. :sweat_smile: Maar hij is het waard!

24 likes

Nais …

Het is toch ook een hommage?

Je kan er vanalles van vinden maar waarom moest deze weg precies?

Prachtig, dijk van een duiker.

1 like

Gilson Knokke

1 like
2 likes

Tuurlijk. Maar… Ali vondsten misschien beter laten in het middle kingdom draadje. Daar er legio mensen zijn hier die zogenaamd principieel tegen hommages en Aliexpress zijn.

1 like

Snap ik. Doe ik ook.

Prioriteiten he… prioriteiten. Gewoon een paar keer je zorgverzekering en energiekosten niet betalen en het is voor iedereen haalbaar.

8 likes

Die B1 premier had 38mm en wat dunner mogen zijn…

https://www.gilsononline.be/nl/uurwerken/promoties
Aanbiedingen ( promoties ) bij onze zuiderburen. :+1:

2 likes

Er stond geen merknaam op ( Waar ze het ontwerp van gestolen hebben) Dus geen replica/fake Of je dat moet steunen is een andere vraag. Maar dat iemand een hekel heeft aan de term hommage. Maakt er geen reden van om die post te moeten verwijderen,

Ik zou die inspiratieloze rommel zelf overigens ook niet kopen. Maar als er voor dat geld een NH36 inzit is hij het al waard om te slopen voor het uurwerk.

Niet de allermooiste maar met 5 actiebonnen heb je een Wolf Watchwinder voor €160 bij Siebel.

1 like