Zag net op de officiële site van Yema tot 40% korting. Incl 2 modellen van de superman 500…
Oris heeft best leuke modellen maar zelfs met korting schrijven ze mij nog teveel af
Deze juwelier gaat op pensioen eind dit jaar, deze korting is dan ook enkel voor horloges in stock. Er is al vrij veel weg. Ze verkopen ook Longines, Tissot en Balmain met kortingen van 25%-30%.
Reeds vermelde juwelier te Gent.
Ik kende Rado voornamelijk van de Captain Cook maar wat een mooie klok is dit.
Iemand ervaring met deze?
70%
En uitverkocht
Victorinox heeft opzich, op het oog, best leuke horloge maar als je als horloge verkoper ook zakmessen, keukenmessen en koffers verkoopt neem ik het niet heel serieus meer.
Is toch een beetje alsof vokswagen ook kinderkleding gaat verkopen in de showroom.
Volkswagen verkoopt ook zijn eigen curry worst.
In de showroom in NL heb ik dat nog niet gezien, maar wie weet komt dat nog.
Dat snap ik dan nog.
Je moet ook een Hans worst zijn om een nieuwe Volkswagen te kopen.
Kijk es bij Hermes. Of vele andere horlogemerken. Je zal zien dat er meer verkocht wordt dan horloges alleen.
Ik las laatst dit toch wel interessante artikel over Victorinox, dat geeft denk ik wel antwoord op je vraag.
Victorinox is in eerste instantie bekend om de Zwitserse zakmessen. De rest is er achteraf bij gekomen.
Maar de reputatie van die zakmessen is eigenlijk niet zo goed. Heb ook vragen over de kwaliteit van de horloges eigenlijk.
25% flash sale bij timex.
Bijvoorbeeld de Giorgio Galli S1 van €450 voor €337,50:
en alle horloges in de sale:
Meepakken toch?
Besteld, thanks