Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Gilson Knokke

1 like
2 likes

Tuurlijk. Maar… Ali vondsten misschien beter laten in het middle kingdom draadje. Daar er legio mensen zijn hier die zogenaamd principieel tegen hommages en Aliexpress zijn.

1 like

Snap ik. Doe ik ook.

Prioriteiten he… prioriteiten. Gewoon een paar keer je zorgverzekering en energiekosten niet betalen en het is voor iedereen haalbaar.

8 likes

Die B1 premier had 38mm en wat dunner mogen zijn…

https://www.gilsononline.be/nl/uurwerken/promoties
Aanbiedingen ( promoties ) bij onze zuiderburen. :+1:

2 likes

Er stond geen merknaam op ( Waar ze het ontwerp van gestolen hebben) Dus geen replica/fake Of je dat moet steunen is een andere vraag. Maar dat iemand een hekel heeft aan de term hommage. Maakt er geen reden van om die post te moeten verwijderen,

Ik zou die inspiratieloze rommel zelf overigens ook niet kopen. Maar als er voor dat geld een NH36 inzit is hij het al waard om te slopen voor het uurwerk.

€ 395,00

Niet de allermooiste maar met 5 actiebonnen heb je een Wolf Watchwinder voor €160 bij Siebel.

1 like

voordeel is, dat als je hem tussen twee planten zet, je hem bijna niet ziet.

22 likes

:joy:

1 like

Dat doen ze bij AliExpress bewust. Als je er een aanschaft, staat het bewuste logo er 9 van de 10 keer wél op.

Je weet duidelijk niet waar het over ging.
Waar je overigens niks aan kan doen als de bericht plaatser wordt verzocht zijn bericht te verwijderen terwijl daar geen reden voor is.

Maar het ging om een plakmerk ( San Martin? Dacht ik) die een bekend ontwerp gebruikt onder hun eigen naam. Wat natuurlijk inspiratieloos jatwerk is maar volgens de forumregels geen replica. Officieel is iets pas een replica/fake als er ook gebruik wordt gemaakt van een logo of merknaam. Ze geven het een mooi naampje “Homage” Maar het is natuurlijk treurig.

Als er dan als reden wordt gegeven niet iedereen heeft het budget voor de real deal vind ik dat net zo treurig. Koop dan een mooie Seiko 5 of Ny0040. Dan heb je de real deal binnen je budget.

4 likes

Poeh zit te twijfelen, wel een goede prijs.

1 like
2 likes

Soort gelijk model zag ik gisteren bij TK maxx in Den Haag voor dacht ik 365 euro. Was 3 maal afgeprijsd. :grimacing::grimacing:

Goed om je camo Mudmaster op peil te houden.

Prijs is meh, 150 euro is goede prijs