Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Oeh, heb je daar de link van?

Kan me herinneren een Luminox daar te hebben gezien die hier wel op leek

Ja kan best wel hoor, hebben inderdaad vaker van zulke horloges.

1 like

Ik heb idd ook weleens een hamilton gezien bij tk maxx, dus zou kunnen

1 like

Ja is wel de oudere versie. Nieuwere heb ik nog niet goedkoper gezien.

Is dit de versie met kleine seconde?

Een collega wees me op de Museum Depot Shop: ‘een uniek initiatief in de Nederlandse museumwereld. Wij zijn een webwinkel waar musea objecten, die niet meer tot hun kerncollectie behoren, kunnen aanbieden. Particulieren krijgen de mogelijkheid om de zogenoemde “ontzamelde” museale objecten te kopen, bijvoorbeeld als geschenk of gewoon voor in de eigen woonkamer. Daarmee haal je het museum letterlijk in huis!’

En hoe is dat relevant voor ons forum? Al klikkend kwam ik erachter dat er een grote hoeveelheid (vintage) Swatches worden aangeboden, volgens mij erg leuk voor wie into Swatch is!

12 likes
3 likes

Noemen we willekeurig kenmerken van bovenstaande aanbieding?

Vlindersluiting!

3 likes

Iemand een Seiko aan -50%?

Beperkt aantal wel een mooie deal lijkt me. Staan ook nog andere merken tussen

4 likes

Dat snap ik geloof ik niet helemaal. Kan je dat toelichten?

Ik denk dat je misschien bedoelt dat 34mm geen geschikte maat is voor mannen. Dan zit je waarschijnlijk een beetje in een bubbel binnen het horlogeforum. Persoonlijk heb ik meerdere horloges (gehad) tussen de 31mm en 36mm die allemaal prima waren van formaat. Ik zie deze maten ook heel veel terug bij anderen. Dan hebben we het nog niet eens gehad over zogenoemde “tank”-horloges die vaak nog een pak kleiner zijn dan dat en er geweldig uitzien.

Ik zie graag aanbiedingen langskomen in alle soorten en maten. Hoewel alles boven de 38mm voor mijzelf niks is, hoop ik op voor ieder wat wils.

Mocht ik totaal fout zitten met wat je bedoelde heb in uiteraard niks gezegd :smile: en laat ik mij graag verbeteren.

11 likes

Citizen Forza, de nieuwe PRX-killer van 429 voor 365 euro met de code ‘zomer’. Nergens goedkoper momenteel.

7 likes

Wat een leuke site! Dank voor de link!

2 likes

Mag van mij allemaal een stukje minder neerbuigend naar anderen. Maar wat je wil, we laten het rusten.

Ik wens je nog een aangename dag verder.

9 likes

Mooie aanbieding. Jammer dat ze de groene niet op voorraad hebben.

2 likes

Was ook mij favoriet! Maar heb de blauwe maar besteld, kon het niet laten…

3 likes

Ben benieuwd! Fototje als ie er is :wink:.

2 likes

De groene verwachten ze eind augustus weer en ze krijgen er vijf binnen. Geen idee of ze al gereserveerd zijn.

Die is ook erg mooi! Die heb ik even bij ze gepast om te kijken hoe die op de pols lag.

2 likes

Als je je 1e bestelling plaatst bij hen, zie je onder in beeld een cadeau icoontje, krijg je 15% korting op je aankoop! Heb zelf de witte Zenshin.

1 like