Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Ook de skindiver is scherp. Mijn spaardoel is echter wat anders :smile:

1 like

Longines,Tudor of iets anders?

1 like

Ja die vestiging is ook niet heel groot volgens mij

Staan er twee prominent op de verlanglijst. De horizon ligt nog ver weg overigens
Staudt guilloche chronograaf

Tudor BB58 gmt

12 likes

Mooie kortingen op Orient horloges, ben zelf niet bekend met deze website

1 like

Heb jij geen reclamebanner als je op het forum zit? Is de sponsor van de site waar je nu op aan het browsen bent. :grin:

5 likes

Zit op mobiel, zie eigenlijk nooit reclame banners

4 likes

Voor de prijsverschil prefereer ik toch een Kamasu met saffier. :+1:
Maar ieder type een zijn eigen aantrekkelijkheid.
Ik heb nog twee over. Rood en Groen.

Bij olfert-co.de kan je met de code “10paakc” 10% ontvangen. Het gaat op voor bijna alle merken. Daarbij kan je ook nog 2% korting ontvangen met hun geprefereerde betaalmethode. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met Olfert, maar na een beetje googlen lijkt het legit. Andere forumleden hebben wel ervaring met Olfert en zijn tevreden.

6 likes

Netjes!
Vorig jaar was ie zelfs nog een slag goedkoper, maarja inflaaaasie:

1 like

Goede ervaring hier met Olfert. :+1:t2:

1 like

Ik heb vorig jaar ook € 125,99 betaald. Maar idd veel horloge voor dat geld.

Als je de amazon app gebruikt en je voert code SUMMER75 in, dan gaat er nog 7,50 vanaf.

2 likes

En weer €228 :see_no_evil:

1 like

Ik had hem ook voor die prijs vorig jaar. Vond het erg tegenvallen heb m toen gelijk geretourneerd.

Eens in de zoveel tijd duikt er een extreem goede actie op. Het jaar ervoor ( ongeveer ) Was het de blauwe NY0040 met 2 banden (rubber en staal)

Ik ook. Ik stuur niet snel iets terug… maar in dit geval wel gedaan.
Ik had een beetje de hoop dat de Orient zou aanvoelen als een SKX of NY0040, maar dat valt tegen.

1 like

:no_mouth:
Niets voelt aan als de SKX.
:pray:

3 likes

Zeker niet voor de prijs die ze ooit waren. Maar een NY0040 voor €200 doet er niet voor onder.

Met die gedachten bestelde ik de Orient toen ook. Maar die komt idd niet in de buurtt. (Mijn mening dan he voor iedereen weer gaat stuiteren :joy:)

2 likes
1 like
2 likes