Met code " 120 " voor extra discount €120.
Volgens mij is dit een quasi permanente sale op dit model van 50%, maar toch heb ik deze maar besteld net:
En gisteren zei iemand nog dat er niemand met de prijzen van Zwitserse horloges stunt ![]()
Dit is zo’n belachelijk mooi horloge. Zo één waarvan ik positief verrast was toen ik de online bestelling uitpakte.
De prijs is heel scherp trouwens, €110,- korting. Het is een limited trouwens.
Voor wie op zoek is naar een zo goed als nieuwe Tudor Black Bay 54 hier kan je er eentje kopen voor 3100 euro tudor black bay BB54 79000N Tudor submariner small crown sub james bond
Is dit wel een vertrouwd adres?
Ziet er wel een beetje raar uit allemaal, inclusief de nodige spelfouten ![]()
Ik heb hier ooit een Rolex Day-Date gekocht. De eigenaar, Bas, is supervriendelijk; we hebben gezellig een kop koffie gedronken en ik heb nog een hoop andere prachtige horloges mogen bewonderen. Op z’n Instagram staan nog een hoop andere mooie horloges: www.instagram.com/cosimo_watches/
215 €
Titanium en het schermpje staat iets hoger dan bij de M100 waardoor de onderste indices niet afgekapt worden.
Staan aantal mooie aanbiedingen tussen.
Seiko,Ebel,Tissot,Meistersinger etc
Idd bv de Seiko 5 Sports SSK023K1 ( GMT ) voor €345 !
Amazon discountssssssssssssss
Timex Expedition Scout 40mm herenhorloge T49961 : Amazon.nl: Kleding, schoenen & sieraden
Weet je nog voor hoeveel die Presage daar stond? Dat is interessant om even om te rijden…
Aanpassen van de armband vind je hier: https://www.youtube.com/watch?v=rMBreRzbJ_0
Lastig, lastig, lastig. ![]()
469