Dat lijkt me niet maar nooit geprobeerd. Volgens mij krijg je bij Olfert nog wel een kleine korting van 1% bij directe betaling (Vorkasse).
Dit klopt
Nope, bij Olfert iig niet.
Altherr vult een winkelwagentje voor je met de aangepaste prijs voor het horloge,dan hoef je alleen maar de bestelling af te ronden(of niet)
Was die in de aanbieding? 450 is reguliere prijs toch?
Montmartre Watchworks verkoopt nog steeds the laatste stukken van de MW3 en MW5 voor aantrekkelijk afgeprijsde prijzen.
Met 25% korting destijds. Veel Timex modellen zijn regelmatig tot vaak in de aanbieding. De Giorgio Galli modellen echter niet
Als die groene nu eens terug op voorraad was . . .
Prachtig horloge maar de band niet zo. Daar moet toch een mooie band vor te krijgen zijn? Ook als die qua prijs in de buurt van het horloge komt…
De wijzerplaat vond ik heel mooi op mijn ex.
Wat vind je van de hele rechte kast en zeer brede band? Naast de sluiting (eens met jouw bevinding) vond ik het horloge echt lelijk dragen daardoor
Voor de liefhebber:
€159,-
Hier voor € 125,-
oh nee, toch niet
Op een band van €700 is het ook wat sneu
https://www.driessenjuweliers.nl/horloges/tagheuer/
Tot 20% korting op diverse Tag Heuers. In de schermafbeedingen een aantal voorbeelden.
Ik zal wel niet in de beste bui zijn, dus bij voorbaat excuses voor mijn gezeur.
Maar…
Voegen deze screenshots van de halve catalogus nou echt veel toe? 20% is een vrij duidelijk kortingsprincipe.
Nogmaals ik denk dat het mijn humeur is