Leuke prijs voor een doosje

Mocht één van jullie nog een oud Heuer doosje hebben liggen, dan kun je daar goed geld voor ontvangen. Ik vind het te gek ::o voor woorden in ieder geval:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=200288869425

Nu met een gemakkelijk plaatje om te kijken.

Misschien had de koper medelijden omdat het horloge gestolen was;)

De basis voor een nieuw horloge is in ieder geval gelegd::o
Maar ik vraag me af of zo’n doosje het wel waard is:S

ja als je een duur horloge koopt of in je bezit hebt wil je ook wel de orginele doos erbij. Noem het sentiment.
Ik heb ook wel eens in een gekke bui € 150,00 uitgegeven voor een doos voor mijn le coultre.
Is hij het waard: natuurlijk niet maar het staat wel orgineel en als je jezelf niet kietelt:)

Groet
Arie

Sorry jongens … maar ik geef toch liever geld uit aan een 'watchwinder’
Daar het je nog iets aan. De doosjes staan toch in de kast … soms bewaar je er schakels in …

Maar als een horloge zonder doos €1000 kost en één met €1450 … ik weet wel wat ik zou nemen.

Doos interesseert me ook weinig, maar zonder papieren koop ik geen horloge. Vintage is natuurlijk een ander verhaal.

Wow ! Wat 'n prijs !!!

Iemand nog een origineel Bakelieten Breitlingdoos ?

Mag voor 10% minder dan de TAG-doos weg ! :smiley:

Da’s toch echt een koopje hé ! :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn beste,

Tja, het is maar wat een gek ervoor geeft. Doch enige relativering kan soms verfrissend werken. Immers:
Beheers je gevoel voordat het jou beheerst

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Je hebt toch altijd van die mensen die veel geld uitgeven aan hun favoriete merk,
Maar ja!!
http://horloges.vijftigplusser.nl/

Die verzameling heb ik weleens eerder van je gezien Jack. Geweldig wat je allemaal verzameld hebt. Maar zie ik het goed dat je er ook een Heuer tussen hebt staan?

Ja, dat is een buitenbeentje, een Heuer Camaro met een 7733 Valjoux werk.
Loopt perfect, had ooit nog zo een, wist toen nog niet veel van horloges en deed hem voor een schijntje weg, die man ligt nu nog in een deuk,
Maar ja , verstand komt met de jaren en goed kijken en luisteren naar dit geweldig forum.
In Heerlen, bij juwelier Vaessen doen ze alles weg van Breitling, zelfs de prachtige geel/blauwe vitrines, maar moet wel wat kosten €5000 en nog meer.
Dit zou mijn Breitling Room goed doen, maar ja ,zelfs dat is me te veel.
De vitrines die ik heb, had ik ook daar gekocht,waren van TAG-Heuer en wegen loeizwaar.

Mogen die juwelierspullen van Breitling dan verkocht worden? Als ik met niet vergis moet dat toch echt terug naar Breitling, omdat anders niet officiële dealers er misbruik van kunnen gaan maken. :S

Toch wordt alles zo verkocht,die vitrines die ik heb van Tag-Heuer kostte in 1999
nog 10000 gulden ,misschien kopen de juweliers die wel zelf naderhand,
Wat moet Breitling ermee later als ze ouderwets zijn.
Die van Breitling zullen eerstdaags wel op MP staan.
If I were a rich man .
Toch is het wel leuk om af en toe iets te kopen, maar soms moet je wel passen omdat de prijs erg opgedreven wordt.
Als je rookt gaat het ook de lucht in en heb je niets.
groeten
Jack

Breitling vernietigd zijn presentatie materiaal als ik met niet vergis ter voorkoming van misbruik.

Nu begrijp ik waarom ze zo duur zijn:):slight_smile: