Leuke ruil gedaan en daarom stel ik aan jullie voor: de Damasko 67 Si Black

zit ook nog te kijken naar een Hirsch Performance zoals deze

Qua uitstraling vind ik die wel top, en ook nog gewoon in het water te gebruiken. Iemand ervaring mee?

Heb je die niet toevallig nog liggen Ide? Of iemand anders van wie ik hem voor een zacht prijsje kan overnemen? :slight_smile:

@number4 heeft er eentje dacht ik

1 like

Ja, ik heb 2 van die banden.
Zitten prettig maar wel enigszins aanwezig op de pols.
Je horloge blijft ook rotsvast om je pols heen liggen.
Nat worden is geen probleem.
Als voorbeeld een Robby op de Ecozilla.


De Paul die jij laat zien heb ik in de bruine variant maar geen foto van.
Naderhand wel vlindersluitingen op gezet om ze echt mooi te houden.
Bij het strak trekken met de standaard sluiting komt er toch wel wat kleine plooitjes in de leren toplaag.
Ik heb ze bij een Griekse ebay-verkoper gekocht, scheelt toch enkele tientjes op een band.
http://www.ebay.nl/itm/HIRSCH-BRACELET-STRAP-BAND-ASSORTMENT-PAUL-FOR-ALL-ELEGANCE-AND-SPORT-WATCHES/322524446940?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=511503691017&_trksid=p2060353.m2749.l2649

1 like

Ik heb er meerdere gehad en vind het top banden, van buiten prachtig leer en aan de binnenzijde rubber dus met deze hitte heerlijk en geen plakkerige (stinkende) band !!! Aanrader…

2 likes

Topklok🖒😎…veel plezier met deze🖒😊

1 like

Gefeliciteerd, geniet er van!

De Damasko vouwsluiting? Dat was het enige in mijn bandenparade (ik kocht er gelijk 5 van Damasko bij mijn DA34) wat me een nogal tegenviel. Verhoudt zich met een Chinese Monsterwatches sluiting als een HMT tot een eh, Damasko. Totaal niet on par met het horloge, of de stalen bracelet. Overigens wel functioneel, en ik draag hem gewoon wel. Wisselen (sluiting) doe ik niet, sluiting is verlijmd en heb ik laten modden (lengte) door Ko.
De gespsluitingen zijn verder prima.

Wat voor sluitingen heb je er bij? (tevens benieuwd of ook in “blasted” verkrijgbaar)

Ik weet niet of je die verkoper volgt, maar heb je de Hirsch Performance “Robby” wel eens bij hem gezien?

1 like

Heel gaaf ding. Van liefhebbers, voor liefhebbers. :+1:

1 like

Zelf vind ik deze altijd heel mooi op foto’s maar denk dat ie ontzettend aanwezig is op de pols.

1 like

en ik vond het nadeel dat je bij het dragen die geultjes ziet van de voering

heb je al eens naar een composite strap gekeken?

2 likes

Proficiat, mooi klok!

Niet op een 7750 :wink:

2 likes

Wist ik niet, weer wat geleerd. :thumbsup:

2 likes

Super klok, lekker fris voor de zomer! En ook nog eens de Si versie :thumbsup:

2 likes

Eens. De Si techniek is een hoogstandje.

2 likes

Of gewoon op kevlar, denk dat dat erg gaaf zal staan.

1 like

True, maar TS wil er mee douchen/zwemmen dacht ik, dan is kevlar niet zo handig.

1 like

Niets gezegd dan. :zipper_mouth_face:

1 like

Mooie Damasko … en dan nog wel een Si … :ok_hand:

1 like

is dat een beetje dikke band?

daar twijfel ik dus ook over…

Kevlar staat fantastisch. Gewoon op de kade blijven. :grimacing:

2 likes