Leuke sale bij Timco Aalst (50% op list o.a. Hamilton, Junghans, Seiko)

In Aalst onder Eindhoven heeft Timco een partij horloges voor list prijs -50%.

Er liggen aardige dingen te koop:

-Hamilton (o.a.) Jazzmaster Open Heart, Khaki Field Day Date, Khaki Navy Scuba.

-Maurice Lacroix (o.a. Aikon)

-Junghans Meister Driver small seconds, verschillende Max Bill, Meister Agenda en andere Meisters

-Tissot (o.a. PRX Powermatic 80)

-Veel Seiko (van Presage en divers tot Astron GPS)

-Veel Edox

Ik heb zelf toegeslagen: een Hamilton Intramatic Chrono H (nu 1000 euro) en een Khaki Field Mech (235).
Bovendien een Tissot PRX Powermatic 80 18k, ook 1000 euro.

Where’s the catch? Voor de meeste modellen zijn geen dozen en papieren beschikbaar. Voor flippers misschien minder geschikt, dus. Maar er zijn desondanks mooie deals te vinden.

Voor een idee van het aanbod:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0a9pbxWwjXspBVWUo6LiVeNj1LVhq5QgEvGN7DN8vx1bvc4xe4sYhdLAPjTvZm4VEl&id=1570297023182661

Een foto die ik zelf gemaakt heb:

6 likes

Staat volgens mij ook onder het topic; Leuke (online) aanbieding gezien

1 like

Haha, die linkt naar de Pepper post van een kennis van mij.

Prima, als het dubbelop is, mag deze weg. (Ik dacht: ik bespreek het aanbod wat uitgebreider.)

Die SPB op de foto is nieuw met doos goedkoper te krijgen. Of gaat er nog de helft af?

1 like

Ja!
Alle tagprijzen gaan door de helft.

Ah oke mooie deal dan!

1 like

Dat dacht ik ook. Alleen geen boxed set, dus. Alleen voor bepaalde Lacroix en Edox hadden ze volle sets.

Zijn dit dan retourtjes ofzo? Zo veel horloges zonder doos en papieren klinkt wel bijzonder. Maar voor 50% off wel de gok waard misschien.

1 like

Misschien pre-owned? Maar dan nog vraag ik me af waarom je de doos weggooit🤨

Gooien er hier mensen wel eens horlogedozen weg??

2 likes

Ik heb geen Feestboek, dus op de site van Timco gekeken, kan geen horloge vinden.
Wazige webshop?

1 like

Misschien een partij opgekocht van een faillissement van een juwelier ofzo?

Hoe zit het dan met de garantie? Niet via een AD is geen garantie lijkt me. Maakt 50% van list ook al minder interessant aangezien je vaak bij een AD al wel wat korting kan krijgen. Vooral op Hamilton en tissot.

1 like

Is er een Aalst in Nederland?

Zijn ze daar ook zo carnaval bezopen?

https://images.app.goo.gl/TrQ9hrppNsBnj2VA6

1 like

Lefgozer. Hoeveel risico zit er nu op een nieuw horloge?

1 like

Yep, valt onder gemeente Waalre bij Eindhoven. Dus yep, ook carnavalsbezopen.

1 like

Timco is een winkel die doorgaans restpartijen van faillissementen en dergelijke opkoopt. Ik denk dat we inderdaad in die hoek moeten zoeken.

Misschien zijn dit etalagemodellen? Het blijft gissen.

Leuk, een PRX voor helft vd prijs zou ik graag willen. Mr telefonisch contact over resterende beschikbaarheid zal niet gaan zeker?

1 like

Ik denk dat je gewoon kunt bellen, hoor. Je zult misschien even moeten beschrijven welke je precies bedoelt.

Ja joh. Laten we het principe garantie dan maar gewoon niet meer doen. Want ja, hoeveel risico lopen we nu eigelijk… :rofl:

Volgens mij moet ieder dat zelf afwegen. Maar ik heb meer dan genoeg garantiegevallen gehad in de eerste twee jaar. Maar zal wel pech zijn dan.

Voor die 50% zou het risico kunnen nemen.

1 like

Ik zou met een gerust hart een goedlopende automaat van 1 jaar kopen. Als het een horloge met een probleem was, zou dat zich in die termijn normaliter al geopenbaard hebben.

Bij een nieuwe is dat de vraag. Maar dat is dan ook de reden dat er zo’n forse korting op zit.

1 like

Iemand die er is of zojuist langsgeweest en foto van de stock wilt delen?

3 likes