Leuke seiko mods (plaatjes voor bij de lunch..)

Ik kwam de volgende mods tegen die ik niet voor jullie wilde verbergen:

http://www.bobthayerjr.com/ & http://www.bobthayerjr.com/yaomods.htm

Daar zitten inderdaad wel een paar erg leuke bij. Misschien heeft Robbie weer wat ideeen gekregen.

Ik vind die geheel zwarte teflon-007 helemaal het einde.

Ik zei: plaatjes voor bij de lunch :o!! Of eten jullie allemaal zo vroeg! :smiley: :wink:

Ik vind zelf de “custom seiko “semi-stealth” monster” wel kinky, al hoewel ze allemaal wel wat hebben op de gekleurde monsters na (persoonlijk dan.)

Ik broed al een tijdje op een rood monster. Maar ik vind zelf geverfde wijzerplaten niet zo mooi. Die van Bob ogen zo “wollig”; dat komt ook omdat de lumen opnieuw opgebracht moet worden (de lumen zit op gestanste verhogingen, en mwordt er afgeschuurd als de plaat een nieuw kleurtje krijgt.
Ik mis ook het merk op de dials, SEIKO wil ik er toch graag op zien.

Ik ga wel aan de slag met wat gerecyclede platen, waar dus netjes SEIKO op staat. Wat jammer is, is dat de meeste kleurrijke wijzerplaten van Seiko5jes afkomen, en het 5-merkje zit erin geponst. Die kan er dus af, maar laat twee mini-gaatjes achter. Daar zou ik een “R” op kunnen plakken… (ik heb net een Roamer, die heeft een sierlijke R op die plek… vandaar het idee).

robbie409 Schreef:

Ik mis ook het merk op de dials, SEIKO wil ik er
toch graag op zien.

Daar ben ik het mee eens, SEIKO moet er eigenlijk wel opstaan ja.

Ik ga wel aan de slag met wat gerecyclede platen,
waar dus netjes SEIKO op staat. Wat jammer is, is
dat de meeste kleurrijke wijzerplaten van
Seiko5jes afkomen, en het 5-merkje zit erin
geponst. Die kan er dus af, maar laat twee
mini-gaatjes achter. Daar zou ik een “R” op kunnen
plakken… (ik heb net een Roamer, die heeft een
sierlijke R op die plek… vandaar het idee).

Ik zou 't persoonlijk niet doen om de plaat zo schoon/ misschien minimaal te houden…

Met die “R” maak ik mijn eigen merk :wink:

® zoiets kan ook :smiley:

robbie409 Schreef:

Met die “R” maak ik mijn eigen merk
® zoiets kan ook

Dat begreep ik … :)-D