Leuke Service van Meistersinger

Een paar weken geleden heb ik de Meistersinger NL Ltd 2005 van een forumlid overgenomen.
Het certificaat was echter zoekgeraakt.
Als MS “freak” wil je die toch hebben en dus een mailtje gestuurd naar Meistersinger.
Vandaag kwam ie binnen, zie hier…



Ben dus zeer tevreden over deze service en nee, ik heb geen aandelen :wink:

Groet Jan

12 likes

Zijn ze inderdaad niet moeilijk in bij Meistersinger. Dat is bij andere merken wel eens anders. Heb hetzelfde gehad bij mijn limited van 2009, stuurden ze ook een nieuwe. Je hebt er een mooie klok bij!

Erg netjes van ze!
Geniet van je mooie Meistersinger.

Meistersinger biedt inderdaad erg goede service! Een paar jaar geleden was het platte houten kistje van mijn AM304 beschadigd tijdens een verhuizing. Dit vond ik natuurlijk erg jammer en aangezien ik ook waarde hecht aan een complete set van verpakking en toebehoren, besloot ik om een mailtje aan Meistersinger te sturen. Resultaat: enkele dagen later een pakketje met een nieuwe verpakkingsset. Geweldig!

Overdreven weer…
Eerst om hebben kunnen steken voor zo’n Scrypto…
Nu het certificaat er nog weer bij… 004…

Hahaha , mooi Jan!:slight_smile:

:wink::wink::wink::wink::wink:
Mocht je ooit nog eens neigingen krijgen
hem van de hand te doen…:slight_smile:

Prachtig Jan!

Beetje muggenziften van mijn kant misschien: het is geen NL Limited, maar een Glashütter Feintaster. En daar kan ik je mee feliciteren.

Henrik, je hebt helemaal gelijk.een slip of the pen :blush:
Zal niet meer gebeuren :wink:

Gebaseerd op een Feintaster.
Een stuk (precisie)-meetgereedschap voor
o.a horlogemakers.:blush:

2 likes

Oké Niels,dat was me wel bekend,desalniettemin bedankt voor de toelichting. :thumbsup:
Ik ben echter bang, dat ik de door jou bedoelde neigingen voorlopig niet zal krijgen :wink:

‘We’ hebben hem ooit nog eens in 38mm gezien he?! Hahaha😜

Mijn beste,

Een fantastische service hoor!!
Wie goed doet, goed ontmoet!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: