leuke site, veel kijk plezier. www.jacksontse.com
Die is volgens mij laatst al eens langs gekomen in een Parnis topic.
Dit is mijns inziens toch smakeloos: een homage aan Panerai of aan iemands kopieerwoede? Een homage waarbij je alle modellen heel nauwkeurig gaat namaken? Vraag me af of je dat een homage kunt noemen, of een “tribute to all navy worldwide for their oceanic team spirit and bravery”? Dat laatste is helemaal vreemd als het maar op één horlogemerk gebaseerd is. Ik denk dat hardwerkende mariniers over de hele wereld zich af zouden vragen waarom iemand iets aan hen opdraagt dat nep is en dus geen geschiedenis heeft en waarvan het origineel ook nog eens afstamt van de kikvorsmannetjes die in naam van Il Duce Mussolini Britse schepen deden zinken.
Ik ga deze site maar weer gauw vergeten. Net nog een stapje erger dan dat Maori model dat dat Nieuw Zeelandse namaak Panerai/Anonimo merk Magrette (gemaakt in China) onlangs aan het promoten was met die onzin-wedstrijd. What’s next? Een website voor namaak-Rolexen, waarvan de opbrengst naar de nabestaanden van die verschrikkelijke bommen op Hiroshima en Nagasaki gaat? Smakeloos, toch?
Roald
Nou, nou,
is dit nu weer nodig?
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niets vind, of helemaal niets zeggen ipv het een en ander af te lopen zeiken :S
Trouwens, je klok loopt ook niet goed volgens mij?
gr Ron
Beste Ron en doekr,
Ik was misschien wat hard, mijn excuses, maar ik ben een liefhebber van echte horloges en heb familie in de marine, en word dan wat moe van dergelijke sites.
Laat mij wie dan ook er niet van weerhouden mensen op eventueel boeiende sites te wijzen!
Groeten uit Sydney,
Roald
Jouw standpunt is duidelijk.
gr Ron :)-D
Panerai horloges of modellen die er op lijken vind ik helemaal niks. erger nog ik vind het gewoon baggermodellen.
grt arie.
Hi hi, en ik dacht nog wel dat mijn mailtje boos overkwam… 
(ben zelf wel dol op sommige Panerai modellen - heb een Radiomir 183 G series - maar ook zeker niet allemaal, al heb ik dat bij alle merken eigenlijk wel)
Groeten, vooral aan boze Arie (
Roald
hahaha ik ben niet boos hoor. iedereen zeg hier wat hij van bepaalde modellen vind
en door die vrijheid van meningsuiting mag ik dat ook toch.
ik heb die Panerai modellen nooit mooi gevonden, dat wil niet zeggen natuurlijk dat het slechte horloges zijn integendeel, een maat van me heeft er ook een, en ook tegen hem zeg ik dan als hij m omheeft, heb je dat baggerding weer om.
maar zie het niet als dat ik er iemand op aanval of zo.
mvg arie
Beste Arie,
Het is je goed recht, hoor! :)-D Gelukkig hebben we allemaal onze eigen voorkeuren, en het is erg prettig als je je vrienden gewoon kunt zeggen wat die zijn. Helaas heeft geen enkel van mijn vrienden een nieuw model Breitling, want dan zouden die van mij er ook van langs krijgen… Grinnek…
ps: overigens is elk eigen horloge beter dan een kopie. Dat stelen van andermans ontwerpen vind ik echt onzin en heeft mijns inziens niets met een “ode” of zo te maken.
MvG,
Roald