Leuke verzameling voor een beginner

Ik wil graag dit model kopen maar ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Waar heb jij hem destijds gekocht?

Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.

https://www.nywatchstore.com/mecawa1.html#sortby=-1&sortdir=-1&page=1&numcols=4&perpage=48

Hier heb ik hem vandaan. Ze hebben de zwarte en de zwart gouden versie.
En goede keuze, veel waar voor je geld!

Is dat een beetje een fatsoenlijke site, want de prijzen zijn er idd aanzienlijk goedkoper. Of komen er gewoon nog heel veel verzendkosten of andere kosten bij?

Welkom op het forum

1 like

Dit topic is al bijna een jaar oud maar dankjewel :wink:

1 like

Tuurlijk maar dat geeft niks. Ik had je nog niet welkom geheten. :grin::wink:

Ik kom dit draadje ook nu pas tegen.

Wat leuk @PiekeH dat je op zo’n jonge leeftijd (inmiddels 16, begrijp ik) al zo goed met de horlogehobby bezig bent. De horloges die je noemt zijn stuk voor stuk aanraders. Maar er is meer!
Elke horlogeverzamelaar moet minstens een of twee leuke Russische horloges in zijn collectie hebben, vind ik.
Kijk eens op Meranom.com en op Komandirskie.com .
Heel veel leuke horloges voor prijzen die ruim binnen je budget vallen.
(Overigens ook aan te raden voor ouwe knarren zoals ik… :slight_smile: )

Veel succes met het opbouwen van je collectie en veel plezier hier op het forum.

Komandirskie for the win! Stukje goedkoper dan meranom en betere beschikbaarheid/prijzen voor onderdelen :grin:

Mag ik een lans breken voor twee van die rare Komandiskie’s voor een scheet en een knikker, en dat je dan de rest van je doekoe uitgeeft aan een Seagull 1963 van Poljot24? Want voor 279 Euro inclusief verzenden ploft er een 1963 plexi op NATO met een extra NATO er bij op je deurmat. Die dingen zijn baas.

Ik heb geen banden met de man, maar voor dat geld met twee jaar garantie is tof.

Waar slaat dat nou op, wat moet je met die Russische rommel ?

Maar ehh… Zijn die dingen niet 180-200 op andere sites?

Om het nou “Russische rommel” te noemen vind ik wel heel erg, want voor het geld heb je niks beters en daarbij lijkt me het leuk om die dingen te modden. Maar om nou te zeggen dat elke horlogeverzamelaar er 2 moet hebben vind ik ook wel weer sterk haha.

1 like

Sorry dude, maar hier moest ik even giechelen. Succes met de zoektocht wel! Gemiddeld gezien krijg je hier goed advies.

Ik heb er 5 gehad en dat is mijn mening over Vostok horloges.

Niet bij die aanbieder uit Hong Kong. De kwaliteit van die verkoper schijnt beter te zijn dan van anderen.

1 like

Ja, ik dacht dat ook toen ik dat schreef. Beetje tegenpolen, misschien zou een dinner in een net restaurant een beter voorbeeld zijn geweest.

1 like

Op Meranom zijn de meeste vostoks 30-150€, ze zijn daarnaast ook extreem Costemizeable ( wrs niet goed geschreven😉 )

Van mijn vader moet ik ook om die rede een horloge onder 70 euro kopen. Misschien op mijn 18e eentje van ±300 kopen.

1 like

Beste Pieke,
Ik kijk graag naar Jody uit Australie. Hij heeft een top 10 van betaalbare horloges voor je :+1:t2:
Top 10

Je zal vanzelf merken dat zorgvrij genieten echt een dingetje is. Je gaat toch anders om met je 300 euro horloge dan zo een beater. En de casio zonder problemen in alle omstandigheden lekker om je pols gooien zonder je er druk om te maken is een fijn gevoel.
En betreffende de casio mdv 106, het is echt een model waar ik nog steeds graag naar kijk, en je kan er alles mee doen. Een maatje voor je dagelijkse leven.

Ja en ?

Je kan trouwens al je reacties in een post kwijt dan hoef je niet 3 keer achter elkaar te reageren…