Vanmiddag eindelijk mijn pakketje uit Florida binnengekregen de postbode is gisteren ook langs geweest maar toen ben ik hem ontlopen
Ik heb een 3 tal horloges gekocht, leuk om het horloge vak op uit te proberen en lekker veel bij te leren. Eigenlijk was ik aan het bieden op een aantal Seiko`s maar toen ging het op het laatst mis ( Ebay wou niet helemaal meewerken) en toen zag ik deze staan
Hier heb ik mijn SKX007 er bij gezet, best wel leuk om te zien hoe klein de andere horloges zijn ( of hoe groot de Seiko ) De seiko is 42.5 mm de andere horloges respectievelijk 35, 32 en 30 mm
Zoals je kan zien lopen er 2 van de 3. Hier ben ik wel blij mee, dit omdat ik dan weet dat het eigenlijk goed is
Leuk hoor deze twee globetrotters.
Zeker om zo vanuit Florida deze twee oudgediende Europeanen te mogen verwelkomen!!
En al vind ik een diameter van 30mm, althans voor mijn pols, wat aan de krappe kant,
Ik ben ervan overtuigd dat deze twee oudgediende bij jou aan het juiste adres zijn om voldoende polstijd te krijgen, die ze verdienen.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze twee ankers der tijd.