Leuke vintage Zwitsers en een fransoos

(vintage) Horloge liefhebbers,

Vanmiddag eindelijk mijn pakketje uit Florida binnengekregen :slight_smile: de postbode is gisteren ook langs geweest maar toen ben ik hem ontlopen :smiley:

Ik heb een 3 tal horloges gekocht, leuk om het horloge vak op uit te proberen en lekker veel bij te leren. Eigenlijk was ik aan het bieden op een aantal Seiko`s maar toen ging het op het laatst mis ( Ebay wou niet helemaal meewerken) en toen zag ik deze staan

Hier wat foto`s

Een leuk klokje met in mijn ogen een zeer mooie subtiele secondenwijzer

Hier vond ik de bezel erg mooi met de wereldsteden er op ( Swiss made met een plastic bezel :smiley: ) En let ook eens op de mooie rode seconden wijzer

Hier heb ik mijn SKX007 er bij gezet, best wel leuk om te zien hoe klein de andere horloges zijn ( of hoe groot de Seiko :smiley: ) De seiko is 42.5 mm de andere horloges respectievelijk 35, 32 en 30 mm

Zoals je kan zien lopen er 2 van de 3. Hier ben ik wel blij mee, dit omdat ik dan weet dat het eigenlijk goed is :slight_smile:

Wat ik erg leuk vind is dat de lumineuze stof nog steeds niet is uitgewerkt.

Straks alleen nog op zoek naar een stel leuke nato banden:+ dat maakt het duikgevoel helemaal compleet (5 atm:D)

Alvast bedankt voor het lezen

Groeten, Norton

Mijn beste,

Leuk hoor deze twee globetrotters.
Zeker om zo vanuit Florida deze twee oudgediende Europeanen te mogen verwelkomen!!

En al vind ik een diameter van 30mm, althans voor mijn pols, wat aan de krappe kant,
Ik ben ervan overtuigd dat deze twee oudgediende bij jou aan het juiste adres zijn om voldoende polstijd te krijgen, die ze verdienen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze twee ankers der tijd.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

mooi! typische horloges die ik ook zou kopen in het kader sleutelen & budget :wink:
Haal de cape cod maar te voorschijn en gaan voor die elbow grease!

Leuke dingen(tu) Zitten hier nu schroefkronen op?

De wijzerplaat van de Marine Diver vind ik erg mooi.

Leuke partij duikers.
Maar om met sleutelen te beginnen is een goedkoop zakhorloge eigenlijk veel fijner.
Groeten, Chris.

tjvreeken Schreef:

Leuke dingen(tu) Zitten hier nu schroefkronen op?

De wijzerplaat van de Marine Diver vind ik erg
mooi.

Bedankt,

Nee hier zitten gewoon normale kronen op, niks bijzonders.

Norton Schreef:

tjvreeken Schreef:

Leuke dingen(tu) Zitten hier nu schroefkronen
op?

De wijzerplaat van de Marine Diver vind ik erg
mooi.

Bedankt,

Nee hier zitten gewoon normale kronen op, niks
bijzonders.

In dat geval: al lijken ze op duikers, oppassen met water.
Dat moet trouwens zowiezo al omdat ze oud zijn:D:D