Wow. En er lagen er 3? In de kringloop? Die heb je dan toch zeker ook alle drie meegenomen?
De Junghans Mega 1000 digitaal is een behoorlijk moeilijk te vinden en iconisch horloge van Junghans.
Klik hieronder voor de beschrijving en de manual:
Leuk die 3 te samen. Ik heb een jaar geleden een complete set op de kop kunnen tikken. Helaas zit de lijm van het glas niet meer lekker (zou een bekend probleem zijn).
Veel draag plezier met de Junghans klokjes.
Een complete set? Bedoel je met papieren en doos?
Ik moet wel zo wie zo opzoek naar een nieuwe band. De andere twee zijn nog goed maar één mist de gesp.
Linkse horloge lijkt me titanium versie, mogelijk zit zijn band op het horloge rechts op de foto. Kijk naar de inscriptie op de deksels om te zien of die titanium of staal is.
Ik had een zwart gecoat versie op rubber en nadien een stalen op stalenband.
Donkere zijkanten op scherm = versie met negatief display.
Let op als je ze open vijst voor batterijwissel, er zitten 2 losse kleine veertjes in die voor nodig zijn voor het alarmsignaal. Die fuckers springen er uit voor je het weet.
Je kan het contrast van je dial aanpassen. Er is ook een stand waarmee je het aantal aanduidingen op je scherm minder druk maakt en je je de bediening bevriest, irritant als je niet weet hoe je dat opheft.3