Ik wilde graag mijn horlogecollectie uitbreiden en vroeg me af wat jullie aanraden als leuke horloges met zwitsers automatisch uurwerk in de prijsklasse van €300 - €600. Tweedehands mag ook, mocht een duurder model dan wel in deze prijsklasse vallen.
er is vrij veel te koop, misschien is het handig aan te geven welke stijl je graag wilt…
het eerste wat in me opkomt en om toch maar meteen wat te noemen …
speedbird III , inclusief verzenden net onder de €400,-
Al eens eerder genoemd in ander topic: Hamilton Khaki Navy King Scuba, saffierglas, automaat, 2 jaar garantie en je houdt nog een flink bedrag over voor een mooie leren band.
Andere mogelijkheden:
Hamilton Khaki GMT, saffier glas, ETA 2893, glazen bodem (399,-)
Bedankt voor de reactie. Ik ben op zoek naar een iets groter horloge, en een beetje klassiek model als het aankomt op wijzerplaat. Divers enzo vind ik over het algemeen niet zo mooi. Iets in de stijl van U-boat classico (maar die heb ik al), Christopher ward Malvern -> maar dan iets groter. Iets dat op een IWC portuguese lijkt. dat is een beetje het idee.
Ok Bedankt! Vond de Fortis Flieger wel mooi, de anderen zijn niet zo mijn smaak. Ben een beetje op zoek naar IWC potuguese/U-boat classico/mont blanc timewalker idee.
Nog andere suggesties?
Er is op TZ-UK een Speedbird III te koop voor 190 GPB.
Menno
seamaster Schreef:
er is vrij veel te koop, misschien is het handig
aan te geven welke stijl je graag wilt…
het eerste wat in me opkomt en om toch maar meteen
wat te noemen … http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/spe
edbird2.jpg
speedbird III , inclusief verzenden net onder de
€400,-
Ik zou van Eddie van Timefactors nog geen schroefje willen kopen: wat hij op zijn site heeft staan is veelal uitverkocht en als je hem vraagt wat er dan wel is, krijg je antwoorden in de trand van ‘als het je niet bevalt, kijk je toch bij een ander!’
Ik zou van Eddie van Timefactors nog geen
schroefje willen kopen: wat hij op zijn site heeft
staan is veelal uitverkocht en als je hem vraagt
wat er dan wel is, krijg je antwoorden in de trand
van ‘als het je niet bevalt, kijk je toch bij een
ander!’
Menno
hmmm, is dan idd wel wat minder…kan me voorstellen dat je hem dan links laat liggen.
maar er is ook keus genoeg