Level 2 op forum

Ik zit nu al even op het hologeforum en begon mij af te vragen hoe ik naar level 2 geraak. Na eens te kijken door de regels was ik niet echt zeker wat ik ontbrak. Wie zou mij kunnen helpen met uit te leggen waarom ik dit nog niet behaald heb?

2 likes

Gewoon wachten. Niet teveel luisteren naar de lokale grappenmaker :wink:

Met een maand of 3 regelmatig lezen, reageren en af en toe wat hartjes geven, ga je vanzelf over. Je bent er bijna :smiley:

2 likes

Ander vraagje, wat is ‘nodig’ voor een level-3 lid? Is dat ook systeem technisch ‘gekozen’? Ben wel benieuwd!

Ik zal sowieso nog meer, langer en vaker moeten lezen, dat wel :wink:

Waarom wil iemand level 2 halen in relatief korte tijd…?

Kunnen verkopen?

1 like

Ja, duh :innocent:.

Ik ben pas sinds een week of wat level 3. Je moet wat meer lezen vrees ik.

4 likes

13e

@Tefuly volgens mij ben je aardig op de goede weg, maar:

:grin:

3 likes

Ik ben nu wel benieuwd naar wie je favoriet is.

afbeelding

5 likes

Oke oke ik zal het nog 1 keer uitleggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Xhamster.

9 likes

Ik ben blij dat Jur de statistieken niet met mijn werkgever deelt, of althans dat hoop ik.

3 likes

4 maandjes actief meedoen en je TL stijgt , die maanden vliegen voorbij :airplane:

1 like

image

Nu wel even pauze nemen :wink: :rofl:

2 likes

I know, ik heb een probleem :hugs:

1 like

Het is gemakkelijker om van level-3 naar level-2 te gaan dan van level-1 naar level-2.

Ik ben ook nog niet zo lang lid… en ik zie zojuist dat ik ook geen leven heb buiten HF… het gaat sneller als je denkt :joy:

4 likes

En je raakt het net zo snel weer kwijt als je HF niet regelmatig blijft bezoeken.

2 likes

Maar goed… het verschil tussen 2 en 3 is niet zo spannend volgens mij

Ik was binnen 4 maanden TL-3… Yep I’ve fell in the rabbit hole. Vervolgens ben ik rap weer gedegradeerd naar TL-2 en sindsdien niet meer terug verdiend een TL-3 te zijn :pleading_face: en ik doe zo mijn best…

2 likes