Is met mijn huidige vooruitzichten ook wel prettig.
ohwww ik krijg net bericht dat mijn gratussss smartwatch (bij mn nieuwe lulijzer) ook morgen binnenkomt
Is met mijn huidige vooruitzichten ook wel prettig.
ohwww ik krijg net bericht dat mijn gratussss smartwatch (bij mn nieuwe lulijzer) ook morgen binnenkomt
Die drager staat er dan wel heel dubbel in
Dat dacht ik eerst ook. Tot ik iemand leerde kennen die regelmatig fibrileerde. Wilde wel geschokt worden om dat op te lossen, maar als zijn tijd kwam hoefde hij niet gereanimeerd te worden. Was ook al op leeftijd.
Vriend van mij heeft een kettingkje om waarop vermeld staat: niet reanimeren.
Zo simpel kan het zijn
Verreweg de meeste mensen in de westerse wereld sterven in bed. Daarom slaap ik al jaren op de bank.
Ik doe alles op de bank.
Als ik mij die 13.000 GS fotoâs goed herinner is die bank niet echt met een stof bekleed die tot een dergelijke aanbeveling strekt.
Of heb je zoân handstoomreiniger en veel geduld?
Gewoon op zân American-ItaliansâŠfuggedaboutit
Aha. Je hebt een stuk van 1 armleuning uit het plastic gehaald voor de horlogefotoâs. Ik heb hem.
Busted!
De Apple Watch kan dit volgens mij ook al wel maar omdat het geen medisch instrument is en (ik denk) om forse claims te voorkomen wordt altijd gemeld dat de Watch geen tekenen van een hartaanval kan detecteren. De Watch geeft wel melding van afwijkende hartslag en bij een ecg meting van mogelijke tekenen van atriumfibrilleren.
In de VS kan zelfs verder al medische informatie van de Apple Watch in een dashboard van een patiëntensysteem van een ziekenhuis verwerkt worden.!