Iedereen bedankt voor de input, ik heb contact gelegd met crownguard.
Wat betekend dit concreet? Dat de garantie of de papieren minder geldig zijn?
Mvg
Heeft hij een webstore of meer grijze handel bv? Dank
Ook een website inderdaad. Maar het beste is denk ik om @Crownguard hier een pm te sturen als je iets zoekt. Aanrader!
Interessant topic! Ik ben eigenlijk op zoek naar een reduced (omwille van het formaat), maar als ik zie dat exemplaren met papieren en doos richting de 2K gaan, dan ben ik verleid om meteen voor een nieuwe Professional te gaan…
Dat lijkt mij een nobrainer. Een gebruikte reduced versus een nieuwe pro. Als je de extra euro’s missen.
Vind het formaat van een reduced nochtans beter en het is bovendien een automaat… Zou liefst hebben dat de reduced nog nieuw te koop was.
+1
Dat dacht ik eerst ook, todat ik een pro ging passen om mijn 16,8 cm polsen perfect fit gewoon!
En subdials veeeeel mooier. Ook de beleving en identiteit spreekt mij meer aan!
Toch twijfel ik nog bij aanschaf. Ik vind het nog steeds een eng hoog bedrag voor een gadget/sierraad.
Toch denk ik dat hij er vroeg of laat moet komen!
Zie een mooie aaa gebruikte op internet voor euro 2800 met 2 jaar garantie.
Ook vind ik plexi glas mooier maar ik krijg geheid veel krasjes. Saphier heeft op een SM iets minder karakter me dunk, maar de zichtbodem vind ik wel botergeil!
Mijn duurste horloge nu is iets van 350 dus dit wordt ook wel een intens grote sprong in het diepe ineens!
Kan ik dat aan ga ik er confortabel mee op pad? Gaat hij mee op vakantie? Durf ik het tegen mijn moeder te zeggen?
Ga ik er echt van genieten? Waarom ‘wil’ ik dit nou echt? Is het echt mijn vrije wil?
Zijn allemaal vragen die me eromheen bezig houden (met een speelse knipoog) …