In de markt voor een Speedmaster Professional (nieuw) wil ik de geachte forumleden vragen of zijn adressen kennen bij wie ik terecht zou kunnen voor een betrouwbare (en voordelige) aanschaf.
Leveranciers die hier op het forum actief zijn mogen mij ook een PB sturen.
Ik ben ook voorzichtig aan het oriënteren op een Speedy; bij mijn korte zoektocht kwam ik uit op Chronext.de. Heb hem nergens goedkoper (3100,-. 3040 euro wanneer je met CC betaalt) gezien maar weet ook niet veel van deze aanbieder.
Heb mijn Tudor daar gehaald en was een prima ervaring. Lees hier en daar wel dat je hun levertijden met een korrel zout moet nemen, maar daar had ik geen last van.
Denk dat er wel wat verzendkosten bij kunnen komen met zo’n enorme doos.
Desalniettemin een goede prijs. Ik prefereer toch fysiek afhalen boven laten verzenden. Dan zie je wat en ook van wie je het koopt.
Meende wel ergens gelezen te hebben dat Chronext ze uit heel Europa bij AD’s opkoopt. Dus je hebt kans dat hij niet is afgestempeld door een Duitse leverancier.
Maar ik denk dat je toch iets goedkoper uit bent bij Ramon (@Crownguard). In DE misschien nog iets minder, maar dat zal niet heel veel schelen. En zelf ophalen is ook net iets leuker.