Leverbaarheid Rolex 116234

Als dit een argument voor mij zou wezen om geen “trouwhorloge” aan te schaffen, dan had ik me sterker moeten afvragen of ik wel zal willen trouwen;)

1 like

Dan zou ik de AD even duidelijk maken dat je anders naar de andere AD in dezelfde stad gaat om hem daar te kopen.

Zeker met een trouwring erbij moet je iets kunnen regelen, maar zoals het overal geldt: je moet een relatie met ze opbouwen. Klinkt misschien stom, maar t moet je gegund worden.

1 like

Wellicht moet ik inderdaad nog een andere AD benaderen.
Heren allen dank voor jullie mening!

Ik zou de keuze van de één een trouwring en de ander een horloge toch nog eens serieus heroverwegen.

“De trouwring is een eeuwige cirkel, een symbool van de eeuwigheid. Net als de tijd heeft de trouwring geen begin of eind. Hij komt steeds terug bij hetzelfde, net als het leven. De trouwring symboliseert daarmee de eeuwigdurende verbondenheid van man en vrouw.”

Een horloge…:question:

Gaat niet om het graveren Sjaak, gaat om de ‘verkoopdatum’ c.q. de datum op het garantiecertficaat. Hoe leuk is het om dat gelijk te hebben aan de trouwdatum? Nou, heel leuk! Dat kan geregeld worden, bij een AD… :wink:

1 like

Ah, helder!

1 like

Je zegt het zelf al… een symbool voor tijd -----> horloge
symbool voor geen begin en eind -----> ring

Daarbij komt nog dat als hij als trouwverbintenis een ‘Mart Smeets’ trui wil dragen omdat dat voor hun het symbool is van liefde net als bij Mart en Yvonne… dan ben ik wel de laatste die zegt dat hij dat niet moet doen… Ieder z’n ding.

2 likes

Klopt we hebben elkaar ontmoet ergens op het binnen terrein van een schaatshal​:innocent::joy:

Zullen we realistisch blijven? Het echtscheidingspercentage ligt tegen de 40 procent. Samenwoners niet meegerekend. Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat dit TS zou gebeuren en het is heel menselijk om er geen rekening mee te houden.

Maar Fate heeft hier natuurlijk wél een punt. Ik heb 16 jaar samengewoond en geloof me, wanneer mijn ex en ik samen indertijd een Rolex hadden gekocht dan was de mijne later direct naar het blauwe gedeelte gegaan.

Dat wil niet zeggen dat je er vanuit moet gaan, maar het kan geen kwaad om bij je overwegingen goed na te denken over die mogelijkheid en wat dat met je liefde voor een mooi horloge zou doen. Zie ook die mensen die de naam van hun partner op hun arm tatoeëren.

Maar ik snap ook Denny heel goed in zijn reactie op Fates advies. Zo werkt dat ook bij trouwen.

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Ik wou hetzelfde posten maar dacht dan ben ik weer zo negatief. Maar je hebt keihard gelijk.

1 like

Eens het is realistisch echter wanneer we ooit gaan scheiden is het trouwhorloge niet het grootste probleem waar we het over moeten hebben…
Maar we dwalen af, ik ga me de komende dagen beraden waar aan te schaffen.
Wordt vervolgd met uiteraard foto’s;)

Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, maar ik denk dat @Fate_Amenable_To_Change er vanuit gaat dat dit trouwhorloge ook meteen je (oh my god ik ga het woord maar weer zeggen) graal is. Wanneer je relatie stuk zou lopen, waar niemand hier vanuit gaat hoor, dan zou gelijk je … graal :confounded:…niet meer je favoriete horloge voor altijd zijn en heb je dubbel verlies. Dat is denk ik zijn punt.

1 like

Die vind je hier ook in het blauwe deel, met horloge natuurlijk

Maarreh wat @Fate_Amenable_To_Change al zegt, ik zou dat ook niet doen. Niets is zeker en ik weet wel dat iedereen gaat trouwen met het idee dat het voor altijd is.

Maar dit is realiteit

En dan hebben we nog deze groep die er niet in is meegenomen

Ik zou persoonlijk nooit trouwen.

En dus, het horloge is beschikbaar. Je geeft al aan dat het via een grijze dealer wel scheelt en dat vind je ook niet zo heul erg. Kortom lekker kopen en dragen op je huwelijk maar niet opdragen aan je huwelijk. Gebruik daar lekker een ring voor.

Anywaysz, good luck!

1 like

Respect. Voor jou en @Fate_Amenable_To_Change
Maar ik heb geen enkel materialistisch product, om weg te gooien…

Ik voel me verlaten en eenzaam zonder dat ik het wist!

Ben ook (nog) niet getrouwd…

:beers:

Je spreekt in raadsels Brick, het orakel van Delphi is er niks bij.

1 like

Ik citeer:

Ik wil ook een product dat ik al dan niet kan liefhebben als mijn grote liefde het toneel verlaat!

Dat heb ik niet. (Eh wel die liefde :grin:)

Dus nu voel ik mij eenzaam en verlaten (of nooit gevonden, wellicht is dat beter)

Ik zit al te lang met een glas wijn voor het vuurimage

2 likes

Toch iets wat minstens 33% van alle echtparen zich iets weloverwogener had mogen afvragen, inderdaad. :slight_smile: Dat je maar bij de 66% moge horen. Sterker nog, ik wens je toe tot die 5% van alle echtparen te horen die niet alleen niet gaan scheiden, maar ook nog eens blij zijn met elkaar, op lange termijn. :+1:

1 like

:smile:

Een terugkoppling;)
De twijfel sloeg opnieuw toe, kiezen voor 36mm met een blauwe plaat of toch de 41 in slate grey… Immers het geen dagelijkse aanschaf.

Nadat ik telefonisch geschoffeerd werd door S&C Groningen, een belletje gewaagd aan de vestiging Utrecht.
Hier werd ik correct (zoals je mag verwachten) te woord gestaan, afgesproken zodat beide modellen aanwezig waren al dan niet in de genoemde uitvoeringen ik gebeld zou worden.
Dit vond vrij spoedig plaats, afspraak gemaakt en opgetogen met mijn aanstaande richting Utrecht.

Zoals van te voren vernomen lag een 41mm met een witte plaat gereed tevens een 36mm met blauwe plaat voorzien van roman cijfers.
De koffie en thee was nog onderweg of de keuze viel definitief voor 36mm.
Echter wel in de uitvoering: fluted bezel, blauwe wijzerplaat en een jubilee bracelet.

Daarnaast hadden we ook nog geen trouwring voor mijn aanstaande, dus gelijk van het moment gebruik gemaakt om deze ook uit te zoeken.
Deze keuze was complex te noemen, vele modellen te veel, te weinig bling…
Eindelijk het model gevonden!
Nadat de medewerker aangaf dat de gevraagde wensen mogelijk waren, de knoop doorgehakt dit wordt onze trouwset!

Nadat we een goede prijs zijn overeengekomen een handdruk en gevulde goodiebag zijn we opgetogen terug gereden.
Nu is het wachten wanneer ring en horloge aankomen zodat ik een unboxing kan posten.

Heren dank voor het meedenken, en dank aan de grijze handelaren welke aangaven het horloge te kunnen leveren!

6 likes

Dan rest mij alleen nog maar jullie beiden enorm veel voorpret te wensen want deze keuze klinkt als een feestje. Mooi! :ok_hand:

1 like