Goedemiddag,
ik heb in China een horloge besteld en zit nu al 2 weken met smart te wachten, is dit normaal of moet ik gaan vrezen voor de douane?
Groet,
needfull
Goedemiddag,
ik heb in China een horloge besteld en zit nu al 2 weken met smart te wachten, is dit normaal of moet ik gaan vrezen voor de douane?
Groet,
needfull
Hoi,
Mijn ervaring met Alpha is gemiddeld zo’n drie weken. Zelf heb ik nog nooit iets met de douane te maken gehad met (goedkope) leveringen uit china.
Groeten,
Martin
hallo
waar bestel je die horloges dan? Kan je me eventueel een link doorgeven?
Grts
Kristof
Hoi,
Mijn ervaring met Alpha is gemiddeld zo’n drie
weken. Zelf heb ik nog nooit iets met de douane te
maken gehad met (goedkope) leveringen uit china.Groeten,
Martin
Dan wacht ik gewoon nog eventjes af, bedankt voor de info!
hallo
waar bestel je die horloges dan? Kan je me
eventueel een link doorgeven?Grts
Kristof
Je kan ze ook in NL bestellen. Dan heb je 'm binnen de week en sowieso geen last van Douane.
Was bij mij het geval.
http://www.marktplaza.nl/user/255286/
Nou, hij is binnen, heeft er 2 weken en 4 dagen over gedaan!
Nou, hij is binnen, heeft er 2 weken en 4 dagen
over gedaan!
Miep,miep! (Roadrunner)
Foto’s!
Laten we dat maar niet doen, ik heb express de merknaam niet vermeld om discussie’s te verkomen…
Laten we dat maar niet doen, ik heb express de
merknaam niet vermeld om discussie’s te
verkomen…
Je hebt toch geen namaak gekocht
?
Nee dat niet natuurlijk, maar laten we zeggen dat het geen Omega is maar eerder het tegenovergestelde, en de naam alleen is hier al menigmaal voer geweest voor pittige discussies en die wilde ik dus deze keer maar even vermijden…
Nee dat niet natuurlijk, maar laten we zeggen dat
het geen Omega is maar eerder het
tegenovergestelde, en de naam alleen is hier al
menigmaal voer geweest voor pittige discussies en
die wilde ik dus deze keer maar even vermijden…
Ik ben zeker geen tegenstander … Dus wees niet bang van mijn kritiek mijn vriend
!
Laten zij die nooit de drang hadden om een Beta te kopen de eerste steen werpen!

Volgens mij kan je rustig een foto van een Alpha laten zien hoor:)
Hier is die van mij:

Volgens mij kan je rustig een foto van een Alpha
laten zien hoor:)
Hier is die van mij:http://i10.photobucket.com/albums/a133/tvreeken/ho
rloges/IMG_0663.jpg
Wow! Je Rolex ziet er vandaag erg mooi uit!
Waarom ?
Diegenen die dit soort discussies meestal ontketenen weten dikwijls niet beter, zijn technisch niet erg onderlegd of zijn enkel geïnteresseerd in dure “exclusiviteit” (er is een groot verschil tussen horloge-liefhebbers en horloge-kopers)…
Ik vind persoonlijk dat op dit forum ALLE horloges mogen getoond worden (BEHALVE pure namaak waarbij de naam van het origineel op de wijzerplaat staat, nepperds dus…).
Is imo steeds nuttig voor alle mede-forumleden, al was het maar om te weten wat er te koop is.
Over deze bvb. kan ik als “langjarig” verzamelaar van alles wat tikt (ongeacht het land van herkomst en het prijskaartje, maar met oog voor prijs/kwaliteit) alvast het volgende zeggen:
Sobere Chinees, zonder enige pretentie , prima afgewerkt, mooi versierd werkje, zuivere plaat , loopt na bijkomende afregeling perfect (+ 1 sec. per dag nu…), deugdelijke -geoliede- band, kortom een mooie, draagbare “Made in China” met duidelijke italiaanse familietrekjes (so what ?) die een pak minder kost (85 Euro, all in, prijs /kwaliteit: zeer goed, en als tijds-getuige kan dit tellen…) dan een tweederangs quartz-horloge met een twijfelachtige designer-naam of -origine …of een (te) dure OEM met ronkende naam en een gefantaseerde “traditie-volle” geschiedenis…
En voor de critici: inderdaad, de kast van een Italiaanse duiker én de wijzerplaat en kroon van een Duitse flieger… en beetje mik-mak, maar imo wel geslaagd… Blijkbaar voor een “watervliegtuig” gemaakt… Maakt het extra leuk…:D… en dus bij deze enkele fotootjes:
Even terug on-topic: twee a drie weken vanuit China is lang, maar het is geen uitzondering. Meestal ligt het pakje langer bij de douane dan dat het gereisd heeft tussen China en de Benelux.
Nog wat geduld dus…
MVG,
Morse.
tjvreeken Schreef:
Volgens mij kan je rustig een foto van een
Alpha
laten zien hoor:)
Hier is die van mij:http://i10.photobucket.com/albums/a133/tvreeken/ho
rloges/IMG_0663.jpg
Wow! Je Rolex ziet er vandaag erg mooi uit!
Nee, dat is deze (zoek de verschillen:)):
Wow! Een andere lichtinval en je hebt precies een ander horloge !?
OK, OK,
als we dan toch bezig gaan, dan kom ik ook maar “uit de kast”
PS, bandje was duurder dan het horloge (:P)
Bas
PS, bandje was duurder dan het horloge (:P)
Dat horloge pas goed bij dat bandje! Waar heb je het horloge vandaan
?
ps Laat dit een oproep zijn voor alle Alpha eigenaars!
Vind het een mooie klok, maakt niet uit waar hij vandaan komt!
gr Ron