Lewis Hamilton VS Hamilton Watch

Mijn vader heeft tot zijn 71e als trademark attorney gewerkt, ik heb hem deze zaak voor de gein eens voorgelegd, maar hij zou al bij aanvang het advies “geen kans” gegeven hebben.

Maar met een cliënt met zo’n opgeblazen ego durven ze geen nee te zeggen denk ik. More money than sense.

2 likes

Ik denk ook niet dat ze een ‘no cure, no pay’ constructie hebben opgezet :rofl:

4 likes

Nu maar een andere naam verzinnen. Hammertime?

Nee, kan niet:

“hammertime” wordt gebruikt in “can t touch this”

https://www.metrolyrics.com/u-cant-touch-this-lyrics-mc-hammer.html

2 likes

Haha, Lewis zal ook wel te veel op Levi’s lijken…

2 likes

Er was al een topic:

De enige valsspelende winnaars hier zijn de advocaten die verzuimd hebben goed en eerlijk te adviseren, in plaats van gewoon gaan procederen en tijd te verspelen van een rechtbank voor serieuze zaken in plaats van dit soort kansloze zaken. Puur eigen zakken vullen eerst.

Hij doet het allemaal niet voor zichzelf…:joy:

Ubernarcisme.

Hamilton seven times world champion…?

That must be

:sunglasses:

Enge vent. Loopt vooraan bij BLM, terwijl hij zelf toch echt het levende bewijs dat je met een kleurtje ook bij een top team kan komen. Het zou wat zijn: Straks een aantal stoeltjes voor mensen met een zak geld én daarnaast een aantal sociale stoeltjes om het speelveld eerlijk multiculti te maken.

1 like

Ik ben geen Lewis Hamilton fan maar dit is zo een beetje het meest achterlijke argument waar je mee kan aankomen.

3 likes

Hoezo? Ik beoordeel niemand op achtergrond en huidskleur. Ik word er alleen heel moe van dat deze vent blm introduceert in de F1. Dat hij ook tegen Hamilton Watches aanschopt sta ik niet van te kijken.

1 like

dat ‘winsten’ is een Freudiaanse tikfout? Geniaal gevonden anders :slight_smile:

1 like

Als je dat niet snapt dan heeft het ook weinig zin om het uit te leggen.

Een rechtzaak tegen Hamilton watches vanwege de naam is overigens serieus zielig.

1 like

Sterk argument.

1 like

Bedankt voor het compliment :+1:

2 likes

Dit wordt behandeld bij een civiele rechtbank, dus daar lijdt een strafrecht niet onder.

1 like

Dus alleen strafrecht kent serieuze zaken?:thinking:

Als Hamilton (van de horloges) het hier een beetje handig aanpakt, hebben ze mijns inziens wél kans om Lewis Hamilton zijn naam te verbieden te gebruiken voor horloges. Dat zou namelijk kunnen leiden tot verwarring of afbreuk van het horlogemerk Hamilton. Ik zou die strijd wel aangaan. Zeker omdat ze in ruil voor de proceskosten, mooie publiciteit krijgen.

1 like

Bij het lezen van de titel dacht ik even dat we FF naar 1 april waren gegaan.

1 like

Ja, ik ben afgestudeerd op merkenrecht en heb wel wat zinloze zaken voorbij zien komen, maar zo kansloos als deze toch niet.

2 likes