Lewis Hamilton VS Hamilton Watch

Hoezo? Ik beoordeel niemand op achtergrond en huidskleur. Ik word er alleen heel moe van dat deze vent blm introduceert in de F1. Dat hij ook tegen Hamilton Watches aanschopt sta ik niet van te kijken.

1 like

dat ‘winsten’ is een Freudiaanse tikfout? Geniaal gevonden anders :slight_smile:

1 like

Als je dat niet snapt dan heeft het ook weinig zin om het uit te leggen.

Een rechtzaak tegen Hamilton watches vanwege de naam is overigens serieus zielig.

1 like

Sterk argument.

1 like

Bedankt voor het compliment :+1:

2 likes

Dit wordt behandeld bij een civiele rechtbank, dus daar lijdt een strafrecht niet onder.

1 like

Dus alleen strafrecht kent serieuze zaken?:thinking:

Als Hamilton (van de horloges) het hier een beetje handig aanpakt, hebben ze mijns inziens wél kans om Lewis Hamilton zijn naam te verbieden te gebruiken voor horloges. Dat zou namelijk kunnen leiden tot verwarring of afbreuk van het horlogemerk Hamilton. Ik zou die strijd wel aangaan. Zeker omdat ze in ruil voor de proceskosten, mooie publiciteit krijgen.

1 like

Bij het lezen van de titel dacht ik even dat we FF naar 1 april waren gegaan.

1 like

Ja, ik ben afgestudeerd op merkenrecht en heb wel wat zinloze zaken voorbij zien komen, maar zo kansloos als deze toch niet.

2 likes

Lewis hamilton wilde onder zijn naam horloges op de markt brengen. Dus dezelfde naam in dezelfde markt. Daar heeft Hamilton watch een stokje voor gestoken. Dat vond Lewis niet zo leuk en wilde toen zijn naam claimen… In het algemeen. Beetje dom… :sweat_smile:

1 like

Ik heb wel eens een hamilton in het wild gezien.

Komt allemaal wel heel dichtbij zo.

Oja hij is een zeikerd die de F1 zn willetje wil opleggen.
Kijk maar naar dat knielen. Gelukkig deed niet iedereen mee.

4 likes

Wie het behandeld heeft is niet zo relevant, in deze zaak had de rechterlijke macht wel wat beters te behandelen. Anyway ik ben blij dat Lewis op zijn nummer is gezet, al vraag ik mij af of het zijn idee was en niet dat van zijn managementteam.

Ik denk van hem. Zo arrogant komt hij op mij wel over.

Het was inderdaad een typefout, of autocorrectie die ik niet zo snel gezien heb. :slight_smile:

Nee zeker niet. Een beetje de BLM held uithangen. Maar zodra hem word gevraagd naar wat hij vind van de race in Saudi-Arabië en de mensenrechten in dat land, toen wist hjj ineens van niks.

Zouden alle mensen uit Bangladesh die als slaven worden behandeld in dat land niet gekleurd genoeg zijn voor bij Lewis op zijn BLM radar te verschijnen. Of zijn de miljoentjes dan toch te interessant.

Demonstreren in europa is zo en zo een tikkie veiliger dan in Saudi-Arabië.

Beetje gevalletje van links lullen en rechts je zakken vullen.

5 likes

Denk dat de afzetmarkt van Mercedes daar iets te groot is. Dus dan heeft meneer ineens boter op zijn hoofd.

1 like