Lewis Hamilton VS Hamilton Watch

Is ie een man in 020? Hier een knulletje, een wijf. Jankwijf om precies te zijn😜

4 likes

What’s next de musical Hamilton🤣

Zo’n Hamilton ventura staat overigens hoog op mijn lijstje.

3 likes

of deze?

https://www.coolblue.nl/hamilton?ba776803&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_content=search&cmt=c_b,cp_355816349,aid_1238050273579724,t_kwd-77378289474358:loc-129,n_o,d_c,lp_2483&msclkid=be9cc56e480a1525217a9ad89cf0db6a

En ook de ongeveer 17 steden in de wereld die “Hamilton” heten, zijn gesommeerd omeen nieuwe naam te bedenken !

2 likes

Ik denk dat de gelijknamige F1 superster het horlogemerk meer schaadt dan goed doet…

4 likes

Is voor Verstappen ook beter.

2 likes

Nu, ben geen fan van Lewis, en ben ook niet thuis in de materie, maar wat betekent zo een trademark eigenlijk? Betekent het niet dat behalve Hamilton (de horloges) niemand anders zo een merknaam mag gebruiken? Of toch niet in +/- dezelfde branche. In dat geval vind ik het verzet van Lewis toch ook niet zó vreemd. Ik dacht dat je ook net daarom te gebruikelijke namen niet kan ‘trademarken’.

2 likes

Een merknaam verbieden die al meer dan 100 jaar bestaat?

https://www.hamiltonwatch.com/en-int/about-hamilton-watches.html

En er zijn meer hondjes die Fikkie heten.

Trouwens, de advocaten die in opdracht de zaak “aanhangig” hebben gemaakt, waren een stuk snuggerder dan de coureur, want die winsten natuurlijk allang dat het op niks uit zou draaien.

5 likes

Een merknaam verbieden die al meer dan 100 jaar bestaat?

Daar ging het niet over, maar over het vastleggen van het handelsmerk. Maakt overigens mijn mening over zijn actie niet anders :wink:

1 like

Zijn naam is blijkbaar potentieel zo veel geld waard dat ze het toch wilden proberen. Ik begrijp dat hij in de mode wat wil gaan betekenen na zijn racecarriere.

Ik bewonder zijn rijkwaliteiten maar ben verder geen idolate fan. Goed dat het niet gelukt is.

2 likes

Mijn vader heeft tot zijn 71e als trademark attorney gewerkt, ik heb hem deze zaak voor de gein eens voorgelegd, maar hij zou al bij aanvang het advies “geen kans” gegeven hebben.

Maar met een cliënt met zo’n opgeblazen ego durven ze geen nee te zeggen denk ik. More money than sense.

2 likes

Ik denk ook niet dat ze een ‘no cure, no pay’ constructie hebben opgezet :rofl:

4 likes

Nu maar een andere naam verzinnen. Hammertime?

Nee, kan niet:

“hammertime” wordt gebruikt in “can t touch this”

https://www.metrolyrics.com/u-cant-touch-this-lyrics-mc-hammer.html

2 likes

Haha, Lewis zal ook wel te veel op Levi’s lijken…

2 likes

Er was al een topic:

De enige valsspelende winnaars hier zijn de advocaten die verzuimd hebben goed en eerlijk te adviseren, in plaats van gewoon gaan procederen en tijd te verspelen van een rechtbank voor serieuze zaken in plaats van dit soort kansloze zaken. Puur eigen zakken vullen eerst.

Hij doet het allemaal niet voor zichzelf…:joy:

Ubernarcisme.

Hamilton seven times world champion…?

That must be

:sunglasses:

Enge vent. Loopt vooraan bij BLM, terwijl hij zelf toch echt het levende bewijs dat je met een kleurtje ook bij een top team kan komen. Het zou wat zijn: Straks een aantal stoeltjes voor mensen met een zak geld én daarnaast een aantal sociale stoeltjes om het speelveld eerlijk multiculti te maken.

1 like

Ik ben geen Lewis Hamilton fan maar dit is zo een beetje het meest achterlijke argument waar je mee kan aankomen.

3 likes