Lex Watches

Beste Ropa,

Zoals u waarschijnlijk wel begrijpt, kan ik niet alle geheimen prijs geven van ons bedrijf.

Alles in uw verhaal klopt echter wel. Veel merken willen niet dat hun horloges worden doorverkocht aan de handel. Dit gebeurd wel. IWC bijvoorbeeld stelt zich al veel meer open voor internetverkoop dan andere merken. De internetverkoop is namelijk onmogelijk tegen te gaan. Dit is dan ook de reden dat veel merken en officiele dealers een oogje dicht knijpen als een bedrijf als Lex-Watches horloges door verkoopt op het internet. Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groeten,

Josje Lansink

Keurige tegenreactie. Iedereen weet dat de ā€œgrijzeā€ handel bestaat. Gezien bovenstaande ervaringen (inclusief mijne) is er geen reden aan de integriteit van lex-watches te twijfelen.

Ik heb inmiddels twee horloges bij Lex Watches gekocht naar volle tevredenheid.

Wat maakt het uit waar de horloges vandaan komen? Doe je voordeel met de lagere prijzen. Heb je hier problemen mee, ga dan vooral naar een officiƫle dealer en betaal de volle mep.

Maw koop gewoon een horloge bij Lex watches, strijk de 700 euro die hij goedkoper is lekker op en steek dat lekker in je zak.

Koop er een mooi tweede klokkie bij :D.Zoals ik het lees is het zo dat bij een garantiegeval je gewoon naar een locale Omega dealer bij je in de buurt gaat en je horloge aanbiedt voor het garantie geval en als dat klopt is er dus niets aan de hand.

Ik zit trouwens ook met een schuin oog te kijken naar een Omega seamaster en voor die 700 euro goedkoper rij ik zeker even een dagje op en neer naar Enschede.Maar nog even doorsparen… en als je een beter gevoel heb bij je AD dan doe je dat toch, ieder zijn ding zou ik zeggen.

Ben er zaterdag geweest en mijn Omega PO opgehaald.Onder genot van een kopje koffie heerlijk zitten babbelen met Alexander.Absoluut een aanrader fa Lex watches. En het scheelt ook een Bom duiten vergeleken met de AD op de hoek. Maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

Had 7 januari mijn Omega PO , wat een beestachtige fijne klok is dit zeg!:~bij Lexwatches opgehaald en uiterst tevreden over de gang van zaken maar!!..

Kwam er achter dat het originele seamaster poetsdoekje er niet bij zat hmmm…jammer: waarschijnlijk even eruit gehaald of mogelijk dat ze er los bij zitten en dit even vergeten waren.(. Even van de week in de mail geklommen en gevraagd of ik deze alsnog kon krijgen.

Reactie van Lexwatches (ze reageren zeer snel!) hij komt eraan!, sturen hem gelijk op! kijk ik weer blij en een geweldige service, zo kan het ook. Ik heb mijn dealer gevonden voor de toekomst (tu)

Ik heb Lex Watches eind vorig jaar een mail gestuurd met informatie en prijsopgaaf voor een SMP 300, maar nooit enige reactie gehad.
Heb hem dan ook elders gehaald waar ik wel keurig werd geholpen.

Mail kan wel eens in de spamfilter terecht komen, heb je er 1 keer om gevraagt of meerdere keren?

Dar heb ik ook in gekeken ja omdat ik gezien de positieve reacties hier ik me niet kon voorstellen dat je geen keurig antwoord zou krijgen.
Maar toch is dat niet gebeurd en zeker bij dit soort aankopen wil ik al bij het eerste contact een goed gevoel hebben.

Wat ik bedoel is dat de vraag wellicht bij hem in zijn spambox terecht gekomen is en dat je daarom geen bericht terug gehad hebt. Als ik van een bedrijf binnen 3-4 werkdagen niets hoor ga ik ervan uit dat ze de mail niet gezien hebben en krijgen ze nog 1 kans. Daarna is het inderdaad jammer voor ze.

Bij mij geen een keer een probleem geweest, altijd zeer snel antwoord.(tu)