Lexaf

Horloge gekocht bij @Lexaf. Erg snelle deal en vriendelijk contact.

1 like

Deze week kocht ik twee doublé rekbanden van Lex (@Lexaf). Een uiterst prettige ervaring. Een hele snelle deal voor twee prachtige banden voor mijn Omega Seamaster De Ville.
Voor een heel zacht prijsje uiterst snel geleverd.

Bedankt nog Lex

1 like

Prettige communicate met @lexaf. Goede adviezen en bandje helemaal op maat. Perfect voor een vintage horloge. Nog snel ook!

1 like

Gisteren ontving ik twee vintage horloges van @Lexaf . De deal was snel gesloten via pb. Lex heeft het pakje direct verstuurd en het was keurig, bomproof ingepakt.
Ik hoop dat hij nog eens wat in het blauw zet.

Recent een horloge overgenomen van @Lexaf, erg blij mee 10/10 zoals het hoort.:grin:

1 like

Mooie vintage horloge overgenomen van @Lexaf zeer vriendelijke gebruiker! Perfect horloge zoals omschreven.

Tot de volgende!

Mooie vintage Prisma gekocht van @Lexaf en nieuw plexiglas laten plaatsen in ander horloge…
Superblij met beiden.

Wat een fijne ontmoeting en gastvrijheid van de heer Lexaf en zijn vrouw…

Wat een spraakzaam persoon en gave verzameling horloges. :star_struck: :heart_eyes: :innocent:

Was een super ervaring en heb mijn ogen uitgekeken en het viel niet mee om weg te gaan…
Zeker voor herhaling vatbaar.

:+1: :+1:

1 like

Een paar lijkjes van Lex overgenomen

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Blij mee :+1: gelukkig is @Lexaf levendiger dan de horloges :rofl: Dank en 5 pleesjes voor de goede deal.

1 like