Lexaf

Ik kan Lexaf van harte aanbevelen, prima ervaring. Graag tot nog eens!

Dank je Sq100 en de wens ‘tot nog eens’ is wederzijds!

Horloge verkocht aan Lex.
Fijne communicatie en snelle betaling, zeker een aanrader :thumbsup:

1 like

Onlangs een Stührling verkocht aan @Lexaf.
Prima onderhandeld, lekker vlotte en duidelijke communicatie, en snelle betaling.
Lex liet ook na ontvangst van het pakketje nog even wat horen, altijd prettig voor de verkoper.

Kortom: kom gerust nog eens terug. :thumbsup:

1 like

Dank je @TYZ! Nogmaals ook voor de plezierige deal. De Sturling vandaag al met plezier aan de pols!

1 like

@Lexaf
van alles aan Lex verkocht, ging vlot en leuke communicatie, aanrader 10/10 :thumbsup:

@zoeon
Leuke deal en het gaat helemaal goed komen met die horloges… tenminste een aantal zeker. De rest is altijd nuttig voor meer ingewikkelde projecten of ik maak er iemand anders weer blij mee. Dit is een van de betere features op HF: elkaar een plezier doen met de spulletjes die je graag kwijt wil, wat centjes vangen om weer wat anders in je hobby te financieren en leuke spullen ontvangen om de hobby elke keer weer opnieuw inhoud te geven.
Bedankt Roel!

1 like

Zeer prettige deal met @Lexaf gesloten. Erg behulpzaam en correct. Graag tot een volgende keer!

Horloge verkocht aan Lexaf, ik was toevallig bij hem in de buurt en bij hem thuis dus de deal gesloten. Aardige man, werd vriendelijk ontvangen, drankje gekregen, zijn leuke collectie bewonderd en zeker een uur gebabbelt over onze horloge verslaving! Aanrader om zaken mee te doen.

Seiko5 verkocht aan Lex. Verliep allemaal erg soepel. Vlotte betaling. Goede communicatie.

Horloge verkocht aan Lex.
Supersnel verlopen goede communicatie!

Blijkbaar alweer de 2e deal met Lex.
Soepele vlotte en vriendelijke deal!
En dat na 12:00 snachts haha.

Ook vanaf deze kant zeker aan aanrader :+1::ok_hand:

Horloge verkocht aan @Lexaf. Vlotte deal en betaling. Prettig zaken gedaan. Volgende keer weer zo. Nog bedankt Lex.

1 like

Een mooie vintage Pontiac aan Lex aka @Lexaf verkocht. Vlotte communicatie, snelle deal én een blije Lex!

Voor herhaling vatbaar en sowieso tot een volgende deal!

Jochem

Maul ledlamp verkocht aan @Lexaf, vlotte en snelle communicatie en afhandeling.

Top. A+++

Een prachtige handgemaakte horlogeband overgenomen. Snel op de mat, goed verpakt, met een mooie handgeschreven kaart. Mooie persoonlijke aandacht in deze tijden!

Band is van prachtig soepel dik leer, echt handgemaakt. Spat er vanaf. Zit heerlijk. Ik ben blij:+1:

1 like

Vandaag een bandje ontvangen welke naar mijn eigen specs gemaakt werd door HF lid @Lexaf.
Communicatie ging erg vlot en 2 dagen later had Lex mijn bandje al klaar. Postnl deed er langer over om het te bezorgen :wink:

Bandje ziet er goed uit en is naar mijn mening goed gemaakt. Er zullen nog meer gaan volgen Lex. Bedankt :+1:

Nu nog even een paar foto’s :slight_smile:

1 like

Ook ik wil Lex van harte aanbevelen voor custom leren horlogebandjes. Hij heeft voor mij twee bandjes gemaakt, helemaal op basis van mijn wensen. Ik kreeg foto’s van verschillende soorten leer om uit te kiezen en goed advies over wat wel en niet mooi is bij smalle damesmaten (vooral niet teveel stiksels). De bandjes zijn prachtig, comfortabel, uniek en erg mooi gemaakt! Ik kreeg er trouwens ook nog een collectie dames-knutselprojectjes bij kado, erg leuk, het was net Sinterklaas met uitpakken. Dankjewel Lex en ik doe graag nog een keer een beroep op je kunstige werk :+1:

1 like

Met veel plezier een Vostok verkocht aan @Lexaf. Een aanrader om zaken mee te doen :+1:

Een vintage Rotary verkocht aan @Lexaf, dit ging allemaal snel en soepel. Bovendien had hij geduld ondanks het feit dat ik het horloge iets later had verzonden dan beloofd en dat PostNL er een week over heeft gedaan. Aanrader dus!

1 like