Leyden Velox op Kickstarter

Net ingeschreven, zelf vind ik de panda het mooist. Wie volgt?

2 likes

Wat een takken herrie :slight_smile:

2 likes

Willen ze nou een auto verkopen of het horloge?

2 likes

Voor mij geen kickstarter meer om producten te ‘kopen’. Te veel risico en geen enkele zekerheid dat je waar krijgt voor je geld (of ĂŒberhaupt iets krijgt).

Ik heb 'm wel gebacked. En als je niks krijgt (lees het project haalt z’n target niet) dan hoor je je geld terug te krijgen. Maar ja, het blijft een beetje een gok. Da’s waar.

Ik ga denk ik voor de DLC uitvoering; ik heb al een panda (de Vratislavia Conceptum S.6 Sport).

Voor mij ook niet. Mij ook teveel risico voor iets niet heel speciaals.

And again
 Seiko Meca-quartz


Gaat 'm niet worden, dus.

Na herhaaldelijk zoeken en zelfs op FB vragen heb ik de link met “Leyden” nog steeds niet boven water (behalve dat iemand daar toevallig woont)
 jammerdebammer, ik houd het wel bij mijn ‘Made in Detroit’ Shinola :smile_cat:

Als het target niet gehaald wordt, ben je inderdaad geen geld kwijt. Maar als het wel gehaald wordt maar er volgt nooit een horloge vanwege mismanagement of wat dan ook, dan ben je toch echt je geld kwijt.

1 like

Mooi hoor! Hopelijk wordt het wat.
Zie de review wel verschijnen! :wink:

http://leydenwatches.com/index.php/velox/

Die witte 2 register hierboven ziet er gewoon leuk uit wat mij betreft.

Qua spec’s niets speciaals verder

best mooi inderdaad

Ziet er leuk uit, maar die naam :confounded: Is voor mij echt een nogo, klinkt mij een beetje te veel als “hip willen doen met oud klinkende namen”

1 like

Klopt. Maar ja, dat kan je met een gewone aankoop op de baai of zo ook gebeuren. En dan moet je ook maar zien dat je je centen terugziet.

Is dat niet voldoende dan? Dat 'ie ze niet in z’n zolderkamertje in elkaar zit te sleutelen geloof ik best. We heten niet allemaal @Arie_Kabaalstra :wink:

Ik sleutel ze ook niet op mijn zolderkamer in elkaar
 :slight_smile: 'k heb slechts een vliering en daar is het te laag om een werkbank neer te zetten


1 like

Hoi allen,

Ik ben Jonah, de bedenker van dit project. Leuk dat er op HF wat aandacht aan wordt besteed. Ik lees op het forum al vrij lang. Leuk om te horen dat mensen het ontwerp leuk vinden, en bedankt voor de feedback van anderen.

Precies dit ja.