Leyden watches made in Holland

Dan zou het misschien slim zijn ook te laten delen op Google+. Ik ben niet op FB of Instagram. :neutral_face:

Op het plaatje van TS staat met grote letters: Bangā€¦ nee stemtā€¦

Helpt ook al niet echtā€¦ :frowning:

Best leuk.
De rode powerreserve lijkt een handelsmerk.
Is voor mij een no.

Grt.

Ja, die subliminale boodschap hadden we beter kunnen weglatenā€¦

Allereerst: leuke klokjes, ik kan het design zeker waarderen al had ik ze liever een mm of 2 a 3 dunner gehad. Voor wat betreft de rode power reserve; bij de witte versie vind ik het nog wel wat hebben, bij de zwarte lijkt het wat out of place.

Ik ga gewoon een witte pre-orderen!

Thanks! Had ze zelf het liefst ook zo dun mogelijk gehad, dit was helaas het dunst dat mogelijk was i.c.m. het uurwerk, dubbele dome en caseback.

Datā€¦ is altijd de grootste uitdaging bij het Engineeren van een horlogeā€¦ hoe krijg jeā€™t kreng zo dun mogelijk?.. 'k weet er alles vanā€¦ enā€¦ eigenlijk blijft dat altijd nog de leukste klusā€¦

't design van het horloge staat me wel aanā€¦ de nederlandse horloge industrie krijgt er weer een merk bijā€¦ :slight_smile:

Hoi allen!

Helaas heb ik de Kickstarter moeten stoppen. Inmiddels zijn we een paar weken verder en vanaf morgen om 17:00 is het mogelijk om The Power Reserve te ā€˜pre-orderenā€™ via onze website! Er is besloten niet meer terug te gaan naar Kickstarter om meerdere redenen: Kickstarter biedt niet de mogelijkheid BTW te heffen, waardoor je moet gokken waar je mogelijk backers vandaan komen en hier uit een gemiddelde prijs bepaalt. Hier neem je natuurlijk een zekere veiligheidsmarge in, waardoor het op te halen bedrag een stuk hoger is dan mogelijk nodig had hoeven zijn. Daarnaast vind ik persoonlijk dat er op Kickstarter de laatste tijd zo enorm veel horloges staan, dat het enorm moeilijk is op te vallen in het geheel. Zeker voor een kleine start-up zonder groot advertentiebudget. Op deze manier nemen we het heft in eigen handen. Door nog meer zelf te investeren, hebben we ongeveer 100 orders nodig om te produceren.

Om het nog aantrekkelijker te maken vroeg in te stappen (naast de ongeveer 25% korting op de retail prijs) worden de horloges als beperkte oplage gemaakt met de mogelijk voor pre-orders om hun gewenste serial nummer tussen de #1 en #100 zelf te kiezen.

Ik heb vertrouwen dat het op deze manier gaat lukken, wie weet kan ik wat van de forumleden verwelkomen als ā€˜klantā€™!

2 likes

Gewaagd initiatief. Door onderstaande plaatje in combinatie met jouw verhaal twijfel ik. Helaas heb ik eerder deze week een ander horloge aangeschaft.

Succes met de verkopen! Ik hoop op de 100. :slight_smile:

Succes in elk geval!

Jammer, maar wie weet later nog! Thanks.

@Yoeri40 Bedankt!

@JJB

Leuk, een nieuw NL horlogemerk! De zwarte is erg mooi, dat kriebelt aardig moet ik zeggen :wink: ā€¦

Is er nog keuze v.w.b. de band? Ik zag in Ć©Ć©n van de reviews een meshband voorbij komen, die staat ook erg fraai. En heb je wat meer info over de leren band? Lengte, vouwsluiting?

Thanks Albert!

Wat betreft de band: de meshband was van de reviewer zelf, dus die zit er niet bij (maar staat wel erg goed!). De leren banden die je op de fotoā€™s ziet zijn niet exact de productie banden, maar ze gaan er wel zo ongeveer uit zien. Eventueel nog een logo er in laten drukken o.i.d. De sluiting is een vouwsluiting, lengte is Ā± 110mm/80mm met een breedte van 20mm.

1 like

Voor de geĆÆnteresseerden, pre-orders zijn sinds vanmiddag mogelijk! http://leydenwatches.com/index.php/collection/

Volgens mij moet je prijzen noemen incl. BTW als het om consumentengoederen gaat. Kan je een stevige boete kostenā€¦

1 like

Bedankt voor de informatie. We hebben overal duidelijk staan dat alle prijzen exclusief btw zijn, maar zal de prijs inclusief er ook bij zetten. Nogmaals dank.