Licht of donker op GO

Vanaf vandaag kan ik in ieder geval kiezen. Met dank aan @Ko. Leuk om te zien hoe het horloge weer een hele andere smoel krijgt :+1:

5 likes

Met excuses voor de brakke phone foto trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:

De bruine band :+1:

Maar ligt ook een beetje aan de kleur
van je schoeisel als je het netjes wil doen :wink:

2 likes

Donker

2 likes

Mooie bandjes, horloge iets minder… denk dat je er snel op uitgekeken bent.

Mag ik 'm??? :heart_eyes::heart_eyes::joy:

On topic

Donker!

3 likes

ik zou voor donker(blauw) gaan

Donker!

Licht

Gelet op het donkerblauw in de moonphase zou ik kiezen voor de onderste band. Dit lijkt op donkerblauw. Om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal niet passen bij dit prachtige horloge!

Dunkel!

Donker.

:beers:

Is meer donkergrijs met een blauwige gloed.

Waarschijnlijk zou jouw voorkeur uitgaan naar een wat klassiekere aligator band? Ook erg mooi. Met deze banden wordt het voor mij wat sportiever en daardoor ‘draagbaarder’ voor elke dag. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke smaak.

Ik zal er over nadenken :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar voor nu zit hij nog te veel om de pols :wink:.

1 like

Geen idee om eerlijk te zijn, maar waarschijnlijk inderdaad een donkerblauwe crocoband. Zoals op deze CK2998 (foto) maar dan met donkergrijze stiksel. Of zat er al een dergelijke band op de Glashutte Original?

1 like

De originele band is een mooie zwarte aligator band met zwart stiksel. Staat hem goed. Probleem is alleen dat hij met deze sluiting niet lekker zit om mijn relatief smalle pols. En het staat ook redelijk formeel.

1 like

Als hij meer casual moet worden dan zou ik er een mooie struis op doen; zoiets:

1 like

Het cognac bandje van Ko is een struis, maar dan van de poot. Ik vind hem gaaf, hoewel hij iets meer glimt dan ik zou willen. De struis pukkels zullen hem inderdaad wat meer casual maken.

Ik deel je mening en daarbij vind ik het stiksel te donker.

Overigens glimt hij in het echt minder erg dan bij het lelijke te felle kunstlicht van de eerste foto. De blauwe stiksels zijn voor de aansluiting met de wijzers en de maanfase (en het moet er voor zorgen dat ik me 10 jaar jonger voel :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes